Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomaille lomalle tapaamaan nettimiestä? Onko ihan tyhmä idea?

Vierailija
27.06.2021 |

Tapasin netissä miehen kirjekaverisivustolla helmi-maaliskuussa. Olemme jutelleet päivittäin ja hyvin tuntuisi klikkaavan. Molemmat on sitä mieltä, että olisi mukava tavata livenä.

Saako nykyään edes matkustaa lomalle ulkomaille? Korona on siis ehkä isoin kysymysmerkki tässä. Molemmat on saaneet tokat rokotukset ensi kuun loppuun mennessä, oma on jo parin viikon päästä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein noin 22 v sitten. Lensin toiseen maahan viikoksi... Ja miehellä ei seisonut kertaakaan sen viikon aikana. Sen jälkeen ei ollut minuun enää yhteydessä. 😀

Itse en sentään toiseen maahan asti lähtenyt mutta kauas kotoa kuitenkin ja sitä hetkeä oli piiiiitkään odotettu kuin kuuta nousevaa ja ei sitten seiso. Itkuhan siinä meinasi kotimatkalla tulla mutta tulikin pettymyksestä huolimatta hysteerinen nauru. Eipä pidetty yhteyttä enää mekään.

Vierailija
22/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä hänet mieluummin käymään Suomessa.

Hän haluaisikin! Meillä kummallakin on varmaan vähän samanlaista matkustuskaipuuta. Hän on ollut usein Suomessa ja hänellä on ollut joskus useamman vuoden seurustelusuhde suomalaisen naisen kanssa.

Musta Pariisi olisi paljon kivempi kuin Tampere :D mutta tästä keskustellaan nyt

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen pervo taiteilija. Kannattaa varoa tuollaista hännystelijää!

Vierailija
24/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaisikin! Meillä kummallakin on varmaan vähän samanlaista matkustuskaipuuta. Hän on ollut usein Suomessa ja hänellä on ollut joskus useamman vuoden seurustelusuhde suomalaisen naisen kanssa.

Musta Pariisi olisi paljon kivempi kuin Tampere :D mutta tästä keskustellaan nyt

- ap

Aha, että hän ihan metsästää skandinaavisia tyttöjä.

Vierailija
25/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet videoyhteydessä? Älä lähde pelkän kuvan ja äänen perässä minnekään.

Olemme olleet videoyhteydessäkin! :)

- ap

Tosiaan nettituttua voi lähteä ulkomaille tapaamaan (jos nyt ei oteta huomioon koronaa vaan puhutaan yleisesti, tällä hetkellä matkustelua olisi vielä syytä välttää), mutta kuten joku jo sanoi, EI miehen majoitukseen eikä rahattomana. Vaikka kuinka tuntuisi, että tuntee toisen, niin lähdetään vain siinä tapauksessa ettei ole toisessa maassa miehen varassa.

Ei tietenkään, en mä tyhmä ole. Tai siis, majoittuisin kyllä miehen luona, mutta miksi kaikki ajattelee, että olen varaton? Mulla on myös muita tuttuja Pariisissa ja muualla Ranskassa, jotka ottaisivat avosylin vastaan, jos mulla olisi hätä. Tai muutenkin. 

- ap

Vierailija
26/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi lähteä, mutta ehdottomasti oma majoitus.

Vierailija
27/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Aha, että hän ihan metsästää skandinaavisia tyttöjä.

Ei suomalaiset ole skandeja. 

Vierailija
28/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis mun ex-ranskalainen taiteilija 😳

Vierailija
29/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaan,  mutta oma hotellihuone ja varasuunnitelma miten vietät silti hauskan loman yksinäsi jos miehen kanssa ei juttu luista.

Vierailija
30/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet videoyhteydessä? Älä lähde pelkän kuvan ja äänen perässä minnekään.

Olemme olleet videoyhteydessäkin! :)

- ap

Tosiaan nettituttua voi lähteä ulkomaille tapaamaan (jos nyt ei oteta huomioon koronaa vaan puhutaan yleisesti, tällä hetkellä matkustelua olisi vielä syytä välttää), mutta kuten joku jo sanoi, EI miehen majoitukseen eikä rahattomana. Vaikka kuinka tuntuisi, että tuntee toisen, niin lähdetään vain siinä tapauksessa ettei ole toisessa maassa miehen varassa.

Ei tietenkään, en mä tyhmä ole. Tai siis, majoittuisin kyllä miehen luona, mutta miksi kaikki ajattelee, että olen varaton? Mulla on myös muita tuttuja Pariisissa ja muualla Ranskassa, jotka ottaisivat avosylin vastaan, jos mulla olisi hätä. Tai muutenkin. 

- ap

Hei, ei tässä kukaan ole olettanut, että olisit varaton, tämä oli vain ihan yleistason neuvo kun kukaanhan ei täällä sinun rahatilannettasi tiedä. Ja kun nuoret saattavat tehdä juuri sellaista, että lähdetään innoissaan ilman rahaa vieraaseen maahan nettituttua tapaamaan niin tästä on ihan aiheellista varoittaa.

Vierailija
31/31 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olis mun ex-ranskalainen taiteilija 😳

J.G, 39 v, kotoisin Lyonista, asuu nyt Pariisissa? Mihin kaatui? nimim. ranskalaiset on aika tuntemattomia mulle