Urheileva, OIKEASTI timmivartaloinen nainen! Mitä työtä teet?
Tarkoitetaan siis urheilija- tai fitnesstason kroppaa. Teitä näkee paljon liikuntapaikoilla ja lenkkeilemässä, mutta sen jälkeen katoatte kuin tuhka tuuleen. Teitä ei löydy ainakaan toimistotyöpaikoilta.
Millaista työtä teet?
Kommentit (73)
En mitään. Tuhlaan mieheni rahoja ja sijoitan omiani. Lopun ajan kuntoilen milloin missäkin. Olemme lapseton pari.
Olen työtön. Työssäkäyvänä en jaksa liikkua.
Instagram-pyllistäjänä tienaan. ihan kivasti.
Siivooja paikallisessa terveyskeskuksessa
No huh, aikamoinen hajonta kyllä. Ja yksi toimistotyöläinenkin? Ja ope! Mielenkiintoista. Vartijat kieltämättä usein ainakin hoikkia, mutta tietty myös yleensä aina nuoria naisia niin ehkäpä osittain siksi.
AP
sairaanhoitaja
nyt oon vuorotteluvapaalla ja treenaan syksyn polkumaratonille ja yhteen ultrajuoksukisaan jonka pitäs olla Kanarialla marraskuussa
Sairaanhoitajana joutuu varmaan aika raskaisiinkin hommiin, niin siinä taitaa olla oikeasti hyvä kunto suuri apu. Sama siivoojilla ja kaupan tädeilläkin? Hyllyttämässä näkeekin usein nuoremmat tytöt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön. Työssäkäyvänä en jaksa liikkua.
Hyvä jos olet aktiivinen liikkuja! Moni jämähtää sohvalle tuossa tilanteessa. Arvostan ja ehkäpä työttömyyskään ei tunnu niin ikävältä, kun on kroppa tikissä ja tavoitteellista tekemistä!
AP
Personal trainer.