Miten blokkaan jonkun whatsapissa?!
Kommentit (9)
WhatsApp on ärsyttävä kun siellä ei voi käydä salaa ilman että joku tietty ihminen näkee. Mulla yksi tuttu joka spämmää jatkuvasti kaikkea turhaa ja sen takia jää usein tärkeitäkin viestejä lukematta kun en vaan jaksa avata koko sovellusta. esitän mielummin etten ole käyny siellä ja hoidan tärkeät asiat muuta kautta
Mulla ainakin päivityksen jälkeen saa niin, ettei paikalla olo näy tai se milloin viimeksi on nähty.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:42"]WhatsApp on ärsyttävä kun siellä ei voi käydä salaa ilman että joku tietty ihminen näkee. Mulla yksi tuttu joka spämmää jatkuvasti kaikkea turhaa ja sen takia jää usein tärkeitäkin viestejä lukematta kun en vaan jaksa avata koko sovellusta. esitän mielummin etten ole käyny siellä ja hoidan tärkeät asiat muuta kautta
[/quote]
Samsung minikolmosessa ainakin on ylhäällä ilmoituspalkki jonka voi hipaista esille. Siitä voi lukea tulleen viestin osittain. Ei tarvitse mennä watsappiin ollenkaan.
Omenan sovelluksessa asetukset --> tili --> tietosuoja --> estä
Tuolta voi myös määrittää näkeekö kaikki sinun olevan online tilassa.
Vaihda kavereinesi tilalle Telegram, niin ne muutkin tekee, ainakin tuolla maailmalla.. Telegram on nopeampi ja turvallisempi eli vahvasti kryptattu. Telegram ei pysty kaatuilemaan jatkuvasti kuten Whatsapp (viimeksi viime viikolla).
Sitäpaitsi Whatsapp on Facebookin omistuksessa.
Käske sen ostaa Lumia.