Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko karenssi kun sanoin työkkäriin että olen liian vanha tekemään töitä ilmaiseksi?

Vierailija
09.08.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja työelämävalmennukseen yrittivät pakottaa 8€ päivä 7h 5pv vk

Vierailija
2/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35v ja liian vanha kuuntelemaan valitusta ihmisiltä, jotka elävät yhteiskunnan tuilla, eivätkä yhtään mitään viitsi tehdä sen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuosta kulukorvauksesta menee 3e bussiin ja loput syömiseen, eli orjaksi joutuisin, ei kiinnosta. Teen pimeitä keikkoja karenssin ajan

Vierailija
5/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse _EI_ _OLE_ palkasta, vaan tyomarkkinatuesta. Ja sen tarkoitus on saada sinut töihin jotta saisit työkokemusta (saat ihan normaalin työtodistuksen!) ja parhaassa tapauksessa saat jalkaa oven väliin ko. paikkaa ja lisää töitä sieltä, ehkä jopa vakipaikan.

Jos tuo työpaikan on sinulle työkkäri osoittanut (eli se ei ole mieluista tmv.) voit koittaa myös itse hakea työmarkkinatuetun työharjoittelupaikan (melkein mihin tahansa sinut voidaan palkata, niin ykstyisiin firmoihin kun julkisiinkin ja läes mille tahansa alalle jne.) Pääset tekemään työtä alalle joka kiinnostaa, saat työkokemusta jne.

Kannattaa myös muistaa, että jos olet työkkrin listoilla niin olet työnhakija! Jos et töitä halua tehdä, älä turhaa ole heidän kirjoissaan...! Heillä menee energiaa siihen että koittavat saada sinut töihin jne aivan turhaan:( Sama ika voitaisiin käyttää hyödyllisemmin sellaiseen asiakkaaseen joka oikeasti haluaa tehdä muutakin kun maata kotona...

Vierailija
6/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä sen sijaan on sovittu muita asioita, niiden toteuttamista seurataan.

Vierailija
7/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiva lukea näitä, muuten maksan veroja ihan mielelläni, mutta näiden juttujen jälkeen...

Vierailija
8/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakaan. Virkailija on vaan tyytyväinen kun pääsee minusta aina puoleksi vuodeksi eroon. Kotona on kiva puuhastella kaikkea kun lapsikin on virikehoidossa. Ilmaiseksi en ala töitä tekemään. Jos valmennukseen pakottavat, olen laiska ja aina jollakin tekosyyllä poissa, koska työnantaja käyttää vain ilmaista työvoimaa hyväkseen eikä koskaan aio palkata ketään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme