Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissuttelun lopettamisen vaikutus ulkonäköön?

Vierailija
25.06.2014 |

Tarkoitus on nyt yrittää päästä päivittäisestä tissuttelusta eroobn ainakin kuukaudeksi, ehkä myös pidemmäksi aikaa, katotaan nyt mihin pystyn, kuuakausi kuitenkin minimi mihin pyrin.

Nyt on silmäpussia, pöhötystä naamassa ja punoitusta. Tämä on samalla terveys/kauneuskuuri. Odotan hyviä vaikutuskia ulkonäköön.

Miten teidän ulkonäkönne on parantunut tipattomuuden ansiosta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:32"]

Onko juominen korvautunut sitten syömisellä? Juomista kertyy kuitenkin niin paljon kaloreita, että luuulisi nyt vähän näkyvän painossakin jos sidut esim. korvautuu vedellä.

[/quote]

No niin minäkin kuvittelin, mutta näemmä ei. En tosin tiedä onko ne aiemmat päivittäiset oluet varsinaisesti korvautunut millään, tämän pari litraa vettä ja vichyä/light-limua join päivittäin myös aiemmin. Ruokavalio ei ole miksikään muuttunut muuten, ainoastaan ne tosikrapulaan vedetyt pizzat on tietty jääneet. Ei ymmärrä ei.

Vierailija
2/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viisi kuukautta raittiina by now. En ole laihtunut, mutta pöhötys ja turvotus ovat hävinneet, samoin punakkuus.

kasvot näyttävät paremmilta kuin ennen, uskallan sanoa. 

Tsemiä tipattomalle! Tekee varmasti hyvää, vaikkei ongelmia olisikaan. 

Alkkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen hoikistunut paljonkin (suhteellista tietenkin) jättämällä viikonlopputissuttelun. Turvotus laskenut, iho punoitus vähentynyt ja muutenkin on paljon virkeämpi ja energisempi olo :) kilomääriä en nyt osaa arvioida, en nimittäin omista vaakaa, mutta vaatteet tuntuvat paljon löysemmiltä, voisin arvioida että noin vaatekoon olen hoikistunut... tissuttelu loppunut reilu kuukausi sitten, mutta harrastan kyllä tosi paljon liikuntaa ja olen treenannut kyllä ihan hulluna joten tuskin se pelkkä tissuttelun lopettaminen on vaatekokoa pienentänyt... :-P mutta edesauttanut kuitenkin ;-)

Vierailija
4/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin ryyppäämisen lakanneena huamsin, ettei se nyt niin painoon vaikuta.

Se on sitten oma projektinsa, jonka tein myöhemmin. Siinä välissä loppui vielä tupakointikin, mikä  taas nostaa painoa aika herkästi

Vierailija
5/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin laihtumista on turha odottaa.

Vierailija
6/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10 kg mulla... muuta ei tarvinnut kuin lopettaa juominen 2 kuukaudeksi!

Vierailija
7/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:33"]

-10 kg mulla... muuta ei tarvinnut kuin lopettaa juominen 2 kuukaudeksi!

[/quote]

Tuliko naama myös nätimmäksi? turvotukset pois esim?

Vierailija
8/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:50"]

Mulle tuli juomisella +15 kg lähinnä mahaan, käsivarsiin ja hartioihin/selkään. Rinnat eli kuppikoko ei sitten kasvanut mutta ympärysmitta kasvoi 75->85 just ton selkäläskin takia. Korkki on ollu kiinni pian 2 vuotta ja kilookaan ei oo lähtenyt.

[/quote]

Mullekin on käynyt samoin, että päivittäinen tissuttelu + parit kunnon kännit per viikko on tuonut ylipainoa about saman verran ja ne kaikki laardit on tullut yläkroppaan paitsi ei tietenkään rintoihin. Hartiat ja käsivarret on nykyisin kuin kuulantyöntäjällä (ilman lihaksia) ja kyljissä tai oikeammin ehkä kainaloissa on semmonen läskipatja ettei käsivarsia todellakaan saa lähellekkään vartaloa vaan ne on jatkuvasti kohollaan kuin kehonrakentajalla vrt."finnit kainaloissa". Voisi oikeastaan kuvailla sanalla miehekäs.

Muutenkin ylä- ja alakroppa on nykyisin kuin eri paria, samat housut menee jalkaan kuin aiemminkin paitsi sitten mahan kohdalta ne on ainakin pari numeroa liian pienet. Entisistä yläosista päälle ei mene mikään, ne hirttää kiinni jo hihoista. Uusia on sitten kohtuu hankalaa löytää, kun käsivarret ja erityisesti hartiat ei meinaa mahtua edes kokoon 42/44..

Tosiaan on kuin koko vartalon malli olisi muuttunut, aiemmin olin kuitenkin ihan tasaisesti kokoa 38.

Vierailija
9/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko olet tissutellut ? Ja palaako röökiä myös?

Ei se suuremmin "parane", esim. lopettaneet juopot ja pubiruusut näyttää naamasta edelleen juopoilta ja pubiruusuilta.

Vierailija
10/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide. Jos oot kauan tissutellu se tulee aina näkyy sun naamasta jollaki. Vaik pöhötys lähtiski ni kyl sen vaa naamasta näkee kuka on juonu pitempääki. Kuukaus juomatta on pieni aika odottaa mitää ihme tuloksia. Korkeintaa se pöhötys saattaa hävitä..

Vierailija
11/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:57"]Oma mielipide. Jos oot kauan tissutellu se tulee aina näkyy sun naamasta jollaki. Vaik pöhötys lähtiski ni kyl sen vaa naamasta näkee kuka on juonu pitempääki. Kuukaus juomatta on pieni aika odottaa mitää ihme tuloksia. Korkeintaa se pöhötys saattaa hävitä..

[/quote] Tätä en allekirjoita. Äitini ja isäni, ovat aina saunoneet joka ilta. Molemmat nauttivat 2-4 olutta saunan jälkeen.

Viikonloppuna sitten enemmän.

Nyt kun äitini täytti 70, viritteli keskustelua mökillä saunan jälkeen peiliin katsoen. "Katoppa, aivan ko alakas ryppyjä muka tulemaan".

Upea, hehkeä iho on hänellä. :)

Vierailija
12/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetitteko vaan kerralla korkki kiinni ja juomatta? Oliko kipuja, vierotusoireita?

Sillä kyselen, kun ammattilaiset sanoo, ettei saa lopettaa naps, kun se saattaa olla todella vaarallista. Tarkoitetaanko sillä sitten vuosikymmeniä alkomarinadissa lilluneita en tiedä?

Itse dokaan humalanhakuisesti 3-7 kertaa kuussa. Hyvässä hiprakassa on kiva olla. Osaan lopettaa ajoissa, usein pari tuntia ennen unta, että vettäkin ehtii siinä juomaan.

Seuraavana päivänä ei pahaolo krapuloita, toisinaan järkyttävä väsymys, mutta siitä pääsee ettei anna sille valtaa.

Juomani määrät kerralla on 1 valkkari ja pari litraa olutta.

olen nyt vähentänyt kännäyskertoja pikku hiljaa. Viime vuonna tuli juotua vielä 8-12 kertaa kuussa. Nyt pidin juhannuksenkin selvänä ja tiedän, että lauantaina viimeistään juon. Onhan tuossa jo par viikkoa edelliseen kertaan....

Sateinen kesäkin on tehnyt hyvää, ei tee mieli terassille.

Ulkonäköön vähentäminen on vaikuttanut sen verran, että pömpöttävä turvotus vatsassa on helpottanut. Mahaa on, muttei enää pystyssä. Kiloja ei mainittavasti ole lähtenyt. Vaikka samalla olen ruokailutottumuksianikin muuttanut. Esim. kesän ekan grillimakkaran söin jussina, eikä se edes maistunut hyvältä. Liian suolainen ja rasvainen.

Tsemppiä kaikille ja parempaa huomista!

Vierailija
13/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:30"]

[/quote]

Joo niin on. Itsekkin aloin tipattomalle pääasiassa ulkonäkösyistä ja paino ei ole tippunut reilussa vuodessa yhtään. En tosin ole lihonutkaan, mutta kyllä ne alkoholin tuomat kilot on edelleen tallessa. Muutoin ulkonäkö on kohentunut, se pöhötys ja punoitus on kasvoista kadonnut ja olo on kaikin puolin freesimpi, mutta tämä paino.. Ja kun vielä kaikkialla toitotetaan että korkki kiinni -> laihdut. Juu ei.

Vierailija
14/42 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juominen korvautunut sitten syömisellä? Juomista kertyy kuitenkin niin paljon kaloreita, että luuulisi nyt vähän näkyvän painossakin jos sidut esim. korvautuu vedellä.

Vierailija
15/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa lopetin tupakanpolton samaan aikaan kuin juomisen, ne kun mulla kulki käsi kädessä ja ilman olutta en aiemminkaan polttanut juuri koskaan. Oisko siinä sitten syy siihen että paino ei putoa?

5 & 7

Vierailija
16/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:30"]

[/quote]

Minä laihduin 10kg kun lopetin dokaamisen. Tosin vähän ajan päästä lopetin tupakoinnin ja 5 tuli takaisin :)

Vierailija
17/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli juomisella +15 kg lähinnä mahaan, käsivarsiin ja hartioihin/selkään. Rinnat eli kuppikoko ei sitten kasvanut mutta ympärysmitta kasvoi 75->85 just ton selkäläskin takia. Korkki on ollu kiinni pian 2 vuotta ja kilookaan ei oo lähtenyt.

Vierailija
18/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi rupsahdus kun lopetin juomiisen :( 

Olin juodessa sopivasti rypyttömäksi pöhöttynyt aina. Sitten kun lopetin, naama "tyhjeni ja lässähti", ryppyjä tuli hetkessä valtavasti. Laihduin 3 kuukauden aikana 3 kg, sen jälkeen en ole enää edes laihtunut, ylipainoa vieläkin yli 20 kg. Ulkonäköni on huonontunut paljon juomisen lopettamisesta. Ainoa mikäon hyvä on, että naaman punoitus on selvästi vähentynyt, mutta se nyt oli meikkivoiteella peitettävissä... 

Olo on kyllä parempi kuin juodessa, ja paljon! Enää ei ole sellaienn vanha ja väsynyt-olo koko ajan. Juomiseni ei ollut mitään pientä, yli 10 vuotta joka ilta 4-6 isoa kaljaa ja viikonloppuna sitten 1-2 päivänä kunnon kännit niin että oksensin seuraavana aamuna.

Vierailija
19/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Tulipas kamala olo tätä lukiessani, viinilasi kädessä. Päätin palkita nimittäin itseni yhdellä lasillisella. Juon kyllä aika vähän. Muutaman annoksen/vk. Viikonloppuisin lähinnä, kuntoilija kun olen.

Tsemppiä teille.

Vierailija
20/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä kun toiset laihtuu naps vaan 10kg ihan parin kk:n tipattomalla ja toiset ei grammakaan. Se laihtuminen kun kuitenkin mainitaan AINA kun puhutaan alkoholinkäytön vähentämisen/lopettamisen hyödyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän