Mies katselee vieraita naisia
Eli mies katselee kun kadulla tulee vastaan näyttäviä naisia. Huomaan, että tuijottaa pitkään ja sekoilee sanoissaan jos on puhumassa jotain tai ei kuule mitä sanon hänelle jos joku juttu on kesken. Mitä tehdä?
Kommentit (14)
No mitäs tuosta, enemmän olisin huolissani, jos hän vieraiden miesten perään katselisi.
Kaikki katselevat vieraita, jos viehättävä sellainen vastaan tulee. Niin miehet kuin naisetkin.
En ole ap, mutta keskustella ei voi. Mies kieltää kaiken tai sanoo: "mitä sitten, katsele sinäkin komeita miehiä, ei se ole keneltäkään pois".
Olen ollut tuollaisessa suhteessa. Mies oli hyvännäköinen ja tuijotti häpeilemättä muita naisia esim. kaupassa, vaikka minä olin vieressä. Eli hän kokeili koko ajan markkina-arvoaan. Muutama sivujuttu hänellä olikin meidän off-vaiheidemme aikana, mutta aina hän tuli itkemään takaisin. Ja minä myönnyin, koska pidin hänestä paljon ja olihan häntä mukava katsella.
No lopulta tuli viimeinen niitti, kun hän iski ystävättäreni, jota hän oli myös kauan tuijotellut. Kaveri meni halpaan ja nyt molemmat ovat minulle eksiä.
Jos mieheke kieltäisi minua ihailemasta mies komeutta muiden kuin häne kohdalla, en kyllä tiedä miten päin olisin... siksi koen että en voi vaatia sitä häneltäkään. Happy endingg!
Sellaisia ne miehet on. Katselevat kauniita naisia vaikka ovat naimisissa.
Ei mitään ihmeellistä, uutta tai huolestumisen aihetta tässäkään ketjussa. Kaikki normaalia ja hyvin. Jatkakaa.
Olen seurustellut miehen kanssa joka katseli avoimesti muita naisia seurassani. Kääntyi katsomaan perään, vilkuili ravintolassa viereiseen pöytään ym ym. Myös nuoret tytöt sai pään kääntymään.
Turha mainita että jätin sen moukan.
se on lähes tiedostamaton ja tahdoton reaktio. jos mies näkee kauniin naisen niin joutuu tekemään töitä ettei katso perään. t. mies
Vain heikon itsetunnon omaava nainen nostaa tästä älämölön
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:56"]Jos mieheke kieltäisi minua ihailemasta mies komeutta muiden kuin häne kohdalla, en kyllä tiedä miten päin olisin... siksi koen että en voi vaatia sitä häneltäkään. Happy endingg!
[/quote]
Eiköhän se ole ok vilkaista. Teen sitä itsekin. Mutta katseilla pelaaminen ja taakse katsominen ym osoittaa huonoja läytöstspoja.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:04"]Vain heikon itsetunnon omaava nainen nostaa tästä älämölön
[/quote]
Ei vaan nimenomaan nainen joka arvostaa itseään.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:56"]Jos mieheke kieltäisi minua ihailemasta mies komeutta muiden kuin häne kohdalla, en kyllä tiedä miten päin olisin... siksi koen että en voi vaatia sitä häneltäkään. Happy endingg!
[/quote]
Eiköhän se ole ok vilkaista. Teen sitä itsekin. Mutta katseilla pelaaminen ja taakse katsominen ym osoittaa huonoja läytöstspoja.
[/quote]
no joo en minäkään tarkoittanut sitä että perään pitää jäädä kuolaamaan. Vain sitä että hyvän näköisistä ihmisistä ei tule huonon näköisiä ihmisiä vaikka seurustelisi. Tämän kieltämine on mielestäni tekopyhää. Pääasiassa olemme siis samaa mieltä.
Yksi aivan pähkähullu ajatus pälkähti mieleeni jostain alitajuntani kinkyimmistä sopukoista: voisitko keskustella siasta miehen kanssa?