Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntuu vaikealta onnitella uusperheiden perheenlisäyksestä?

Vierailija
25.06.2014 |

Oma vajavaisuus tulee vastaan, ydinperheiden vauvauutiset tuntuu mukavilta ja ristiäiset/nimijuhlat miellyttäviltä. Mutta uusperheiden taas ei, annan onnitteluni vain kohteliaisuus syistä. Lapset ovat ihania, uutta elämää onnittelen, muuten taas tuntuu että mitään onniteltavaa ei ole: onnea lapselle vanhemmista?, onnea vanhemmille jotka särkyneen päälle niin sanotusti tekevät lisää lapsia? En tiedä.
Enkä voi nostaa itseäni jalustalle: olen itsekin eronnut lasten isästä ja nyt uusi parisuhde jo pitkäänkin. Miehen kanssa kumminkin puhuttu, että nämä (minun) kaksi lasta riittävät. Tuntuisi vaikealta tehdä yhteinen. Mitä mun päässä liikkuu? En haluaisi olla "kylmä". :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautumisesi on outo ja tuomitseva. Uusperhe voi aivan hyvin olla onnistunut ja parempi ratkaisu kuin ensimmäinen perhe. Miksi se mielestäsi on lähtökohtaisesti huonompi? Korjaapa asennettasi!

Vierailija
2/3 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:43"]

Suhtautumisesi on outo ja tuomitseva. Uusperhe voi aivan hyvin olla onnistunut ja parempi ratkaisu kuin ensimmäinen perhe. Miksi se mielestäsi on lähtökohtaisesti huonompi? Korjaapa asennettasi!

[/quote]
Niin, miksi on? En tiedä. Vois vääntää nupista ajatukset toisin niin tekisin niin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tässä on kirjoitettu uusperhe eikä uusioperhe! Tuli hyvä mieli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi