Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kuukausi sitten metsässä kävelemässä kun minua vastaan tuli iso karhu joka hyökkäsi kimppuuni.

Kiltti mies 39v
27.06.2021 |

Me aloimme painia ja niinhän siinä kävi, että minä voitin mutta minua kävi sääliksi karhu, kun sitä selvästi sattui ja se uikutti. Minä otin sen syliin ja kannoin kotiini. Täällä kotonani annoin karhulle särkylääkettä, hoidin sen saamat vammat, tein sille pehmeän nukkumapaikan isoon pahvilaatikkoon ja annoin sille ruokaa jossa oli esim. koiranruokaa, hunajaa ja pakastemarjoja. Nyt karhu on jo parantunut mutta se on myös kesyyntynyt eikä suostu palaamaan takaisin metsään. Päivät se viettää pihallani ja yöt se nukkuu kellarissa. Nyt minulla on oma lemmikkikarhu ja joskus hankin kellariin naisen/naisia häkkeihin vangeiksi niin he tottelevat minua taatusti koska siellä asuu iso minua totteleva karhu heidän kanssaan. Karhu on erittäin älykäs eläin ja minun karhuni on jo oppinut ymmärtämään puhettani ja tottelee monia käskyjä. Voin määrätä sen vahtimaan naisia kellarissa kun olen itse poissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme paimenta kedolla myös juoppo huuruddessan näkivät näy kirjoita uusi raamattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän