Helle jatkuu vielä pitkään.
– Varsinkin Etelä- ja Keski-Suomessa näyttää ennusteiden mukaan jatkuvan monta viikkoa tämä lämmin sää. Se on ihan selkeää viikosta toiseen, viesti on yksinkertaisen selkeä.
– Helle jatkuu ainakin heinäkuun puolenvälin jälkeiselle viikolle, ja joissain ennusteissa jopa elokuun puoleenväliin.
Onneksi ostin ilmastointilaitteen.
Kommentit (18)
Hyvä niin, edessä on pitkä ja kylmä talvi, nauttikaa.
Minulla meni rikki kahden tonnin ilmastointilaite kahdessa viikossa juuri ennen juhannusta. Ehdin käyttää siis kaksi viikkoa, ostin jo maaliskuussa. Älä siis juhli liikaa.
Hyi saatana.
Ja meillä on kyllä ilmalämpöpumppu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni rikki kahden tonnin ilmastointilaite kahdessa viikossa juuri ennen juhannusta. Ehdin käyttää siis kaksi viikkoa, ostin jo maaliskuussa. Älä siis juhli liikaa.
Omani on kestänyt jo kaksi kesää joten ei liene mikään maanantaikappale. Maksoi vielä vain 400€ joten ei se hinta aina kerro miten kestää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin, edessä on pitkä ja kylmä talvi, nauttikaa.
Kohtuus tässäkin. Liika on liikaa vaikka talvi tuleekin.
Yli 3 päivän ennusteisiin ei mitään luottamista. Ensi viikonloppuna voi yhtä hyvin olla 15 kuin 25.
Nähty erityisen hyvin viime aikoina että lämpötilaennusteet jatkuvasti menneet pieleen.
Ai että sitten Tammikuun pakkasilla kun muistelee tätä kesää samalla kun palelee bussipysäkillä odottaen autoa joka on myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että sitten Tammikuun pakkasilla kun muistelee tätä kesää samalla kun palelee bussipysäkillä odottaen autoa joka on myöhässä.
Mikset pukeudu lämpötilan mukaisesti? Onko pakko kesävaatteilla seisoa siellä pysäkillä talvella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pukeudu lämpötilan mukaisesti? Onko pakko kesävaatteilla seisoa siellä pysäkillä talvella?
Kaikki rahat menee viinaan. Ei minulla ole varaa mitään vaatteita ostaa, tyhmä.
Ennusteet tulevat vielä muuttumaan. "Akkain viikolla" sataa aina :)/ :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rahat menee viinaan. Ei minulla ole varaa mitään vaatteita ostaa, tyhmä.
Sama. Juhannusviinoihin paloi paljon rahaa. Palaisi lisääkin, jos Alko olisi auki.
Tässä mitään vaatteita ostella. Vaatehuone on niitä täynnä ja pitäisi käyttää niitäkin. Tosin kännissä ei hirveesti asuja vaihdella.
Päivät lyhenee koko ajan ja kohta ollaan syksyssä. Sitä odotan.
Keski-Suomen (JKL) ennuste tulevalle viikolle: +24, +24, +22, +22, +18
Kyllä on hirveää hellettä :D
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomen (JKL) ennuste tulevalle viikolle: +24, +24, +22, +22, +18
Kyllä on hirveää hellettä :D
Heinäkuun alkupäivinä +13 astetta. Kiitos ja tykkään.
Ihanaa !!!