Lapseni ajanut autoani yöllä kaverinsa kanssa
Eli nyt aamulla huomasin että autollani oli ajettu. Ja tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta. Kerran ovat ajaneet ojaan saakka. Mikä olisi rangaistus että he molemmat tajuaisivat...lapseni 14v ja kaveri 15v
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:35"]
Ei minulla ei ole mahdollisuutta aina ollakkaan kotona ja nukkua avaimet tyynyn alla. Viime yön olen ollut yötöissä päivystämässä ja hänen 18v sisarensa oli häntä vahtinut mutta nukkunut.
Mielestäni on nyt minua turha haukkua, vaan kertoa minulle nyt että mitä voisin tehdä että saisin tämän loppumaan. Päivystyksiä minun on pakko tehdä
[/quote]
Auton avaimet mukaan töihin? Eihän se auto pihasta liiku mihinkään ilman avaimia. Ellei sitten kyseessä ole auto, johon voi murtautua ruuvimeisselillä ja käynnistää piuhoista.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:29"]Me tehtiin tota joskus kun oltiin ala-asteella. Pojat on poikia.
[/quote]
Mutta nyt on kyse tytöistä!
Miksi sinulla on auto jos töihinkin pääset ilman?
Taisit vain inspiroitua päivän otsikoista.
Heh, töihin on 20km mutta minulla on tapana pyöräillä se aina välillä. En ollut huomannut ottaa vara-avaimia mukaan töihin tällä kertaa. Kohteeksi on myös aikaisemmin koitunut siskon skootteri ja mopoauto. Mutta niitä ei enään ole
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:37"]
Lapseni on myös muutenkin todella paljon ollut lastensuojelun kanssa tekemisissä, ja ovat sanoneet että seuraavassa ilmoituksessa keskustelemme huostaanotosta. En haluaisi saattaa lastani pois luotani:(
[/quote]
Kuukausi tai kaksi perhetukikeskusessa ei varmaan olisi pahitteeksi...