Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ajanut autoani yöllä kaverinsa kanssa

Vierailija
25.06.2014 |

Eli nyt aamulla huomasin että autollani oli ajettu. Ja tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta. Kerran ovat ajaneet ojaan saakka. Mikä olisi rangaistus että he molemmat tajuaisivat...lapseni 14v ja kaveri 15v

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vaaraksi niin itselleen kuin muille. Puhuttele lastasi, kerro että voi tappaa jonkun ajamalla. Kysy pystyykö elämään tuollaisen vahingon kanssa. Lapsi on siis pahimmassa tapauksessa vaarallinen myös muille. Kumpaa sä suojelet, itseäsi vai lastasi? Lastensuojeluilmoitusta kehiin, jos ei vanhemoien kuri tehoa. Teet lapselle palveluksen kun joku asettaa rajat, jos et itse pysty. Hävetä ei tarvitse, joskus ei vain pysty kuritonta lastaan saamaan aisoihin. Mutta jotain on sun nyt tehtävä, vai haluaisitko itse kantaa taakan, kun lapsesi on ajattelemattomuuttaan tappanut tai vammauttanut sivullisen?

Vierailija
2/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:35"]Ei minulla ei ole mahdollisuutta aina ollakkaan kotona ja nukkua avaimet tyynyn alla. Viime yön olen ollut yötöissä päivystämässä ja hänen 18v sisarensa oli häntä vahtinut mutta nukkunut.

Mielestäni on nyt minua turha haukkua, vaan kertoa minulle nyt että mitä voisin tehdä että saisin tämän loppumaan. Päivystyksiä minun on pakko tehdä

Poika vakavaan puhutteluun. Rahahanat kiinni , kännykkä ja tietska pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:35"]Ei minulla ei ole mahdollisuutta aina ollakkaan kotona ja nukkua avaimet tyynyn alla. Viime yön olen ollut yötöissä päivystämässä ja hänen 18v sisarensa oli häntä vahtinut mutta nukkunut.

Mielestäni on nyt minua turha haukkua, vaan kertoa minulle nyt että mitä voisin tehdä että saisin tämän loppumaan. Päivystyksiä minun on pakko tehdä

Poika vakavaan puhutteluun. Rahahanat kiinni , kännykkä ja tietska pois.

O.K, tyttö:). Onpa hurja neiti! Joo, eli jos kännykän ottaa ihmiseltä pois, niin luulisi vähän hillitsevän!

Vierailija
4/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan kaikille täällä kasvatuksesta lässyttäville! 14v. voi olla tosi hankalassa murrosiässä, eikä siinä välttämättä " kasvatus" auta! Tuon ikäiset voi olla jo fyysisestikin aikuisen kokoisia ja oloisia ja osaavat kyllä etsiä ei toivottuja kavereita!

Itse ihan hyvästä kodista lähtöisin, mutta mulla oli hankala murrosikä ja jos vanhemmat ei olisi jaksaneet niin hyvin kun jaksoi mun toilailuja, niin en varmasti olisi selvinnyt niin hyvin kuin selvisin! Niin että lätty umpeen te jotka ette tiedä!

Vierailija
5/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä vaikka kuuluisan Porsche Girlin kuvat... Siinä oli yhdysvaltalainen tyttö joka varasti isänsä auton ilman lupaa ja päätyi tappamaan "onneksi" vain itsensä. Googlatkaa vaikka "porsche girl nikki catsouras", vetää varmasti kaikkea googlailleen teinipojankin aika hiljaiseksi.

Nuo kuvat muuten ovat sitten oikeasti aika kamalia, beware.

Vierailija
6/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, ap on päivystänyt yön ja pyöräillyt kotiin 20km. Nukkumaan menon sijaan hän on huomannut että autolla on ajettu ja sen jälkeen istunut av:lla. Kannattaisiko nukkua välillä Trolli.

Vierailija
7/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin teinille lastenhoitajan. Siis palkkaisin jonkun kulkemaan viikon sen rinnalla JOKA HETKI kun itse en olis paikalla. Jos käyttäytyy kuin pikkulapsi, niin sitten kohtelu samaa tasoa.

Toisekseen, ehdottomasti yhteys sen kaverin vanhempiin, joka oli mukana!

Vierailija
8/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuutta kyllä huudetaan, mutta ongelmaan ei ratkaisua esitetä.

Avaimet ekana piiloon. Pojalle selväksi, että lähtee laitokseen jollei moinen lopu. Näillä mennään nyt aluksi.

Vierailija
9/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]

Uusavuttomuutta kyllä huudetaan, mutta ongelmaan ei ratkaisua esitetä.

Avaimet ekana piiloon. Pojalle selväksi, että lähtee laitokseen jollei moinen lopu. Näillä mennään nyt aluksi.

[/quote]

Tytölle.

Vierailija
10/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat lapsesi kuikuilla öisin ulkona, jos tuollaisia ongelmia on ollut ennenkin?

Meillä olisi tuosta kotiarestia ja viikkorahan ja kännykän jäädytys sekä saarna siitä, mitä tapahtuisi, jos poliisi olisi tullut paikalle. 15-vuotias on rikosoikeudellisesti vastuussa, joten kaverille olisi tullut pahemmat seuraukset.

Vierailija
11/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin tota joskus kun oltiin ala-asteella. Pojat  on poikia.

Vierailija
12/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!! No kyllä olet avuton! Nukut avaimet tyynyt alla ja kas, siinä ratkaisu!! Ei ole omena näköjään kauas puusta pudonnut! Kaikilla sitä lapsia saa ollakin ja sit keskustellaan vakavasti jostain homoavioliitoista kuin se olisi yhteiskuntamme todellinen ongelma :(

Vierailija
13/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille, lapsi saa puhuttelun ja huomautuksen.

Vierailija
14/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ei ole mahdollisuutta aina ollakkaan kotona ja nukkua avaimet tyynyn alla. Viime yön olen ollut yötöissä päivystämässä ja hänen 18v sisarensa oli häntä vahtinut mutta nukkunut.

Vierailija
15/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin heistä lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
16/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on myös muutenkin todella paljon ollut lastensuojelun kanssa tekemisissä, ja ovat sanoneet että seuraavassa ilmoituksessa keskustelemme huostaanotosta. En haluaisi saattaa lastani pois luotani:(

Vierailija
17/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöistä etiikkapähkinää tänään.

Ei vaan jaksa.

Vierailija
18/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä uutinen sinun lapsestasi:

http://yle.fi/uutiset/14-vuotiaan_ajama_auto_suistui_mokkitielta_puuhun__kaksi_loukkaantui/7318773

Sinä voit tehdä sen, että pidät tarkkaan avaimet poissa lapsesi ulottuvilta. Pyydä joltakin enemmän autoista tietävältä apua, jotta voit ottaa konepeltin alta irti jotain sellaista, jota ilman auto ei liiku.

Toiseksi voit tehdä ihan itse lastensuojeluilmoituksen. Kolmanneksi voit ottaa yhteyttä poliisiin ja pyytää puhuttelemaan poikia.

Vierailija
19/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomat vanhemmat. Mitähän muuta "kivaa" poikasi ehtiikään.

Vierailija
20/25 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

In Finland we have these things called keys (avaimet). Ota ne (avaimet) mukaan töihin, tai minne ikinä menetkin ilman autoa ja voilá, lapsi ei aja autolla.

Ihmmeellistä, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi