Milloin huutelu oikein loppuu?
Olen 40 ja mulle huudellaan edelleen kadulla "Hei kaunis nainen!" -kommentteja. Eikö tän pitäny loppua jo 25 ikävuoden jälkeen?
Kommentit (13)
Oletko jotenkin h*rahtavan näköinen ? Ei muille kuin potentiaalisille maksullisille huudella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin h*rahtavan näköinen ? Ei muille kuin potentiaalisille maksullisille huudella.
Okei. Onneksi en silloin 13v tiennyt tätä, kun huutelu alkoi. Minulla se onneksi loppui lähes kokonaan kolmekymppisenä. Mutta ilmeisesti olin sitten vielä 25v lastenrattaita keskellä kirkasta päivää työnnellessäni teepaitaan ja farkkuihin pukeutuneena niin prostituoidun näköinen, että miesparat erehtyivät luulemaan minun siitä lapsen kanssa lähtevän panolle.
Minä en ole yhtään minkään näköinen, mutta mulla on isot tissit. Joten kesäisin huomio on taattu, talvisin en kiinnosta ketään.
Samaten jos päällä on jotain hyvin vartalonmyötäistä ja korkeat korot, tietyntyyppiset miehet antavat extrahuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Onneksi en silloin 13v tiennyt tätä, kun huutelu alkoi. Minulla se onneksi loppui lähes kokonaan kolmekymppisenä. Mutta ilmeisesti olin sitten vielä 25v lastenrattaita keskellä kirkasta päivää työnnellessäni teepaitaan ja farkkuihin pukeutuneena niin prostituoidun näköinen, että miesparat erehtyivät luulemaan minun siitä lapsen kanssa lähtevän panolle.
Oletpas melkoisen herkkä mielensäpahoittaja
- ap
Tuksullekin kaikki miehet ja naiset huutelee aina, kuinka seksikäs ja luonnonkaunis hän on
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi mulla oli päällä maltillisen pituiset farkkushortsit ja löysä t-paita, jalassa lenkkarit, silmälasitkin vielä päässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuo ongelmallista kun jo 13-vuotiaat pukeutuvat kuin lutkamarssille menossa olisivat, meikkaavat voimakkaasti ja päivystävät baarien ulkopuolella valehdellen ikänsä vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuo ongelmallista kun jo 13-vuotiaat pukeutuvat kuin lutkamarssille menossa olisivat, meikkaavat voimakkaasti ja päivystävät baarien ulkopuolella valehdellen ikänsä vanhemmaksi.
No haistahan trolli p*ska.
En meikannut. Muoti oli tuolloin vuonna 1984 varsin peittävää. Gollegepaita, takki ja farkut oli yleensä päällä.
Kotiin menin viimeistään kahdeksaksi ja baariin yritin ekan kerran 18-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Huutelisipa joku minullekin.
Voin tulla huutelemaan, kun kerrot missä päin olet.
Ap
Kysynpä vaan