Olen työtön tuilla eläjä ja ostin naudan pippuripihviä kaupasta...Äsken paistoin sitä, ja ai että tuli herkullista
Suututtaako sinua kun nautiskelen elämästä näin työttömänä tuilla eläjänä?
Kommentit (31)
Tsemppiä ap! Mä olin ilmaiseksi järvenrantamökillä, söin hyvin, join vähän kuoharia. Kyllä näin syrjäytyneenäkin ja työttömänä voi elää hyvää elämää.
Suututtaa. Etkö ääliö tajua että pippuritkin tuntevat kipua ja heillä on tunteet kuten ihmisilläkin?
Ostit pihviä ja paistoit sitä. Olisit ostanut koko pihvin ja hoitanut sen paistamisen loppuun asti. Onko sulla yleensäkin tapana vähätellä tekemisiäsi...löytyykö siitä syy tuilla elelyyn?
miten sopimatonta ja tavatonta 😤
no , kuukausi tästä eteenpäin onkin sitten vain lautasellinen velliä aamuin illoin
kyllä siperia nöyräksi opettaa
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 %ale?
Ei sellaista ole, uuno.
Se on 30%, tai 60% klo 21 jälkeen
Täällä menee kaupat kiinni klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko koko tarinaa, mutta minua ei suututa yksittäinen lihansyönti vaan yleinen elämäntapatyöttömyys tai pikemminkin sen mahdollistava politiikka,
Elämäntapatyöttömyyden suurin mahdollistaja on työpaikkojen puute.
Ei, vaan se että voi olla nirso työn suhteen. Koska tuet.
Varmaan mansikkapelloilla tarvittaisiin tälläkin hetkellä poimijoita.
Ja poimimisesta maksetaan paljonko? Paljonko majoitus tilalla maksaa (nehän ovat yleensä jossain jumalan selän takana)?
Tottakai ärsyttää koska minä työssäkäyvä joudun maksamaan tuon siipeilysi ja joutenolosi! Olet yhteiskunnan hylkiö! Mene töihin ja osta vasta sitten moisia herkkuja johon minullakaan ei ole varaa kovin usein. Nyt tuli minulle paha mieli. Onneksi äänestin vihreitä niin päästään sinunkin laisistasi eroon.
Nautiskelu on ok, myymälävarkaus ei.
Samoin. 4 pihviä maksoi Lidlissä 5,99€. Ihan hyviä olivat.
Onneksi vasemmisto lisää rutkasti työpaikkoja niin sinunkin mahdollisuutesi työllistyä paranee, kunhan ahneet työnantajat nostavat siivojan palkan 4000 euroon kuussa ja lyhentävät työviikon nelipäiväiseksi.
Ei suututa, hyvää ruokahalua vain! Työttömyys on ihanaa kun ei tarvitse olla työnantajan orjana, vaan voi tehdä mitä lystää. Valitettavasti välillä pitää käydä töissä, jotta pystyy taas täysillä olemaan pari vuotta työtön. Onneks mun työsuhde loppuu 30.9. ja saan taas pitää pari vuotta sapattia.