Koska pidät kesälomasi?
Itse aloittelin lomailun kesäkuun alussa ja palaan lomilta heinäkuun toisella viikolla. Miten teillä?
Kommentit (17)
Ei ole vielä alkanut, kesäkuussa pidin yhden pitkän vkonlopun niin, että olin vapaalla to-pe ennen vkonloppua, mutta varsinainen lomani on 9.7-22.8.
Myöhemmälle jää 3vkoa.
Syyskuussa. Miksi puuttuu listalta?
En pidä koska olen opiskelija eikä opiskelijalla ole oikeutta lomiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi anteeksi mussukka. Pidätkö KESÄloman syyskuussa?
En ole pitänyt lomaa vuosiin. Määräaikaiset eivät saa pitää lomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pidän kesälomani aina syyskuussa.
Ensimmäinen lomaviikko takana, viisi jäljellä, eli kesä-heinäkuussa kuten yleensäkin. En vastannut gallupiin, koska ei ollut sellaista vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomakausi muuten kestää toukokuun alusta syyskuun loppuun.
Olen kesälomalla kaikki nämä kuukaudet. Kysely on virheellisesti muotoiltu kun voi valita vain yhden kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on mitään estettä sille jos työntekijä ja työnantaja yhdessä sopii kesäloman pidettäväksi ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Moni lentää kesälomalla toiselle puolelle maapalloa. Jossain Australiassa on kesä kauneimmillaan silloin kun Suomessa rämmitään lumessa ja loskassa. Eteläisellä pallonpuoliskolla on silloin kesä - joten onhan se silloin kesäloma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on mitään estettä sille jos työntekijä ja työnantaja yhdessä sopii kesäloman pidettäväksi ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Moni lentää kesälomalla toiselle puolelle maapalloa. Jossain Australiassa on kesä kauneimmillaan silloin kun Suomessa rämmitään lumessa ja loskassa. Eteläisellä pallonpuoliskolla on silloin kesä - joten onhan se silloin kesäloma!
Viime kesän lomamatkailijat kusi homman, ja toivat koronan Suomeen, tänä vuonna ei tarvitse samaa perseilyä.
Kesäkuussa alko loma ja loppuu elokuulla
Vielä viikko lomaa jäljellä