mitä ihan ekalla seksikerralla tehdään?
Mitä te teitte? Kannattaako yhdyntä jo silloin? Vai riittääkö pelkkä käsiseksi? Mielipiteitä kiitos...
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Oi kun voisi vielä palata noihin aikoihin.
Sanos muuta! Itsekin kestin ekalla kerralla vain me muutamat työnnöt ja lastia tuli niin valtavasti, että osa valui tytön päiväpeitolle kun nolostuksissani vedin niin nopeasti ulos. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi voinut olla stressaamatta, pysyä sisällä ja jatkaa hellää hellän ja ymmärtäväisen tyttöystäväni suutelua ja toistemme päiden silittelyä ja vähän ajan kuluttua olisin ollut taas kovana uudestaan...
Ihan ekalla kerralla jännitti erittäin paljon ja meillä oli vain jotain alikokoisia sukisuki-kortsuja niin koko hommasta ei tullut yhtään mitään.
Toisella kerralla poikaystävä ehti hätäiseen sisälle ja tuli saman tien.
Aika monta kertaa meni ennenkuin alkoi olla enemmän seksiä ja vähemmän sähläystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekalla kerralla jännitti erittäin paljon ja meillä oli vain jotain alikokoisia sukisuki-kortsuja niin koko hommasta ei tullut yhtään mitään.
Aika monta kertaa meni ennenkuin alkoi olla enemmän seksiä ja vähemmän sähläystä.
Enemmän seksiä? Mitä se seksi siis onkaan? Yhdyntääkö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako aina tahallaan ymmärtää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se enemmän seksiä sitten oli? En tiedä mitä tuo tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se enemmän seksiä sitten oli? En tiedä mitä tuo tarkoittaa?
En ole se joka tuon kyseisen kommentin kirjoitti mutta tässä ko viestissä sanottiin että enemmän seksiä ja vähemmän sähellystä. Hän ei sanonut että seksi on yhtä kuin yhdyntä. Ts seksi on muuta kuin sähellystä.
Sähellys siis ei ole seksiä? Voi ollakin.
Me vaan maattiin päällekkäin mä tyttönä alla ja pussailtiin. Ei puhuttu mitään. Mä nostin peppua ja poika veti mun housut pois toisesta jalasta ja pudotti omansa nilkkoihinsa. Siitä sitten kovana seissyt penis syvälle pimppiin kun mulla oli jalat tarpeeksi levällään. Hitaasti ja samalla suudellen ja alussa varsinki maltilla työnnellen. Oltiin kyllä kosketeltu toisiamme vaatteiden päältä, mut mitään muuta ei oltu vielä tehty. No ehkä vähän kuivapantu päällekkäin maatessa. Ihanaa oli vaikka oltiin kyl sellaisessa paikassa etten kehtaa sanoa. Ei todellakaan kotona pehmeässä sängyssä. Tota voisin suositella että olosuhteet olis ympärillä erit kuin meillä mut muuten ei sitä tarvi niin miettiä. Kaikki menee luonnostaan kun on ihana kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä käsiseksi? Miksi aina oletus, että yhdyntä on se pääasia, no miehelle ehkä on, muttei naiselle lähestulkoonkaan.
Eli se millä nainenkin saa on ihan "ei pelkkää" vaan se pääasia. Jos nuolemalla niin sillä sitten. Panoa sitten miehelle, jollei muutoin hänkin halua.
Kovin on yhdyntäkeskeistä tämä homma.
No mä tykkään kyllä kun mua nuollaan ja sormetetaan, mutta panetus poistuu vasta panolla. Ei mulle riitä pelkkä nuoleminen ja sormetus. Tuntuu vajaalta jos ei ole yhdyntää. Ei me kaikki naiset olla samanlaisia.
Ekaksi rullaillaa kortonkia jos panee meinaan. Jos riittää suu hoito anna jälkän lipitellä sillipurkkia
AP kirjoitti:
Olen siis nainen ja mietin vaan että riittääkö miehille/pojille ekalla kerralla pelkästään esim. sormetus ja ehkä suuseksi. Tätä lähinnä siis pohdin.
Kun muistelen omaa nuoruuttani ja ekoja seksikerroja mieheni kanssa (hän myös kokematon), niin en olisi ikinä ajatellut, että riittääkö sormetus tai suuseksi. Ne nimittäin tuntuivat niin hyvätä ja paljolta. Ollaan näin keski-ikäisinäkin kaiholla muisteltu niitä hetkiä. Esim. autossa kuumaa suutelua pitkään, sormetusta minulle ja/tai suuseksiä miehelle.
Meidän eka seksikerta oli hää-yönä. Sain nähdä vaimoni alasti ja viettää ensimmäinen yö samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Sähellys siis ei ole seksiä? Voi ollakin.
Ei meillä ainakaan sähellys ollut seksiä, vaan ennemminkin latisti tunnelmaa, enkä sitä kaipaa. Pieni määrä sähellystä on ok, mutta jos sitä on enemmän kuin sitä seksiä, niin sitten se on vaan sävellystä.
Esimerkkejä omasta sähellyksestä:
Kun nopeasti yrirtää kiskoa vaatteita pois, saa aikaan sukista, pitkistä kalsareista ja alushousuista kauhean lukkotilanteen nilkkoihin, jolloin mikään vaatekappale ei liiku mihinkään. Kun pakolla yrittää kiskoa myttyä pois, alkaa vetää suonta jalasta. Ja kynsi katkeaa. Ja raapaisee itseään ja saa verta vuotavan haavan. Ja sitten pitää yrittää etsiä jotain paperia siihen. Ja koko ajan ne vaatteet on tiukassa mytyssä nilkoissa, paita päällä ja alapää paljaana.
Kondomit. Sitä pakettia ei saa auki tai kun yrittää laittaa kortsua päälle, se ei mene ja sitten yritetään sitä puoleksi avattua kortsua paikoilleen, mikä ei tietenkään onnistu. Ja sitten kortsu tipahtaa lattialle ja se pitää etsiä ja samalla toinen toteaa, että sängyn alla on kauheasti pölyä ja roskaa. Ja sitten se pölyinen kortsu roskiin ja uutta yritystä, mutta tunnelma mennyt, kun hävettää se sängyn alla oleva likamäärä.
Alkoi peiton alla jalkapelillä, eteni suuteluihin. Mies tuli päälle, työnsin lantiota ylöspäin ja sinne se luiskahti sisälle. Kesti hidasta liikettä pari minuuttia kunnes laukesi.
No mies haluaa työntää kalunsa neitsytpilluusi. Mutta riippuu tietenkin mitä sinä haluat.
Silloin otetaan kulli esiin ja työnnetään se pilluun.
Jos kerran ollaan ihan tosi mielellä liikkeellä, niin naidaan 3-5 kertaa!
Tärkeintä ehdottomasti se että teette vain sellaisia juttuja mihin molemmat olette valmiita. Aivan hyvin voi ensin olla sitä "pelkkää" käsipeliä, sehän on ihanaa ja todella hyvä tapa tutustua toisen kehoon ja opetella mikä tuntuu hyvältä jne. Siitä sitten vähitellen kokeilemaan muita juttuja omassa tahdissa, kuten tuossa aiemmassa viestissä joku kuvaili. Itse olin ekalla kerralla aivan tolkuttoman märkä, kun kiihotti niin hulluna. Ei tarvittu käsipelien jälkeen kuin se kuuluisa ensimmäinen työntö ja poikaystävä tuli. Oi kun voisi vielä palata noihin aikoihin.