Jos mies on hyvä sängyssä, hänellä on vain vähän seksikumppaneita.
Hyvä mies varataan nopeasti itselle ja mieluummin alttarille asti.
Moni mies kuvittelee olevansa hyvä koska on kaatanut monia.
Kommentit (19)
Tämä on muuten totta, pienellä varauksella. Jos mies on hyvä sängyssä ja saa vakikumppanin, sille naiselle on hyvin korkea kynnys jättää mies. Siksi voi jäädä kumppanit vähiin
Ex oli neitsyt kun alettiin olla. Paras suihinottaja mikä ikinä on ollut ja oppi kaikki temput mitä on. Meillä oli ensimmäisenä yhdessäolo vuotena yli 1200 kertaa seksiä. Se tosiaan oppi liian varmaksi ja alkoi pettää. Siitä ero.
Itse olen joutunut käyttämään tärkeintä seksitaitoani kaikkien miesteni kanssa oli näillä ollut sitten vähän tai paljon kumppaneita. Ärsyttää kun naiset kuvittelee, että me kaikki naiset olemme samanlaisia ja odottamamme että kaikki miehet jotenkin maagisesti vaan osaa tyydyttää kaikki maailman naiset. Yksikään mies ei ole siellä sängyssä yksin ja jos ei osaa puhua toiveistaan, jne on turha syyttää, että mies on huono. Se hyvä se seksi luodaan yh-des-sä.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli neitsyt kun alettiin olla. Paras suihinottaja mikä ikinä on ollut ja oppi kaikki temput mitä on. Meillä oli ensimmäisenä yhdessäolo vuotena yli 1200 kertaa seksiä. Se tosiaan oppi liian varmaksi ja alkoi pettää. Siitä ero.
"Yhdessäolo vuotena"? Oletko trolli?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joutunut käyttämään tärkeintä seksitaitoani kaikkien miesteni kanssa oli näillä ollut sitten vähän tai paljon kumppaneita. Ärsyttää kun naiset kuvittelee, että me kaikki naiset olemme samanlaisia ja odottamamme että kaikki miehet jotenkin maagisesti vaan osaa tyydyttää kaikki maailman naiset. Yksikään mies ei ole siellä sängyssä yksin ja jos ei osaa puhua toiveistaan, jne on turha syyttää, että mies on huono. Se hyvä se seksi luodaan yh-des-sä.
Tähänkin pätee se kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai sen mahdollista. Jos makaa vaan hiljaa ja odottaa että kaikki olisi jo ohi on turha tulla mulle huutamaan, ettei herrasmiehiä ole. Harvan naisen itsetunto ei taida riittää siihen, että peli laitetaan poikki kun se ei vaan toimi? Nainen istuu edelleen siellä tornissaan ja odottaa sitä prinssiä pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me menty koskaan naimisiin kun en halunnut. Asuttiin avoliitossa. Mikä nyt hiertää tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me menty koskaan naimisiin kun en halunnut. Asuttiin avoliitossa. Mikä nyt hiertää tässä?
Yhdyssanavirhe ilmeisesti
Asiasta viidenteen. Milä on hyvä sängyssä. Oma akkani haukku minua, että olen sängyssä täysi p*ska.
Kumppanien määrästä en osaa sanoa, mutta ihan vastapainona feministiselle scheisselle mitä miehille täällä jaetaan. Nainen on sängyssä hepeneissä ja laittautuneena viimeisen päälle isorintaisena ja halukkaana. Mä en välitä vaan meen turhapuropaidassani juomaan kaljaa sohvalle telkkari päällä.
Annan vaimolle orgasmin joka päivä. Yli 20v oltu yhdessä, vaikka olen moniongelmainen työtä vieroksuva juoppo. Kai tossa teoriassa jotain perää on.
Kyllä vaimo on ihan avoimesti sanonut että ellei meidän seksi olisi niin hyvää, niin tuskin olisimme pysyneet yhdessä niin kauaa. Tottahan se on. Jos seksi ei toimisi niin miksipä sitä yhdessä edes pysyttäisiin.
Harva nainen haluaa pitää miestä jonka kanssa seksi ei toimi. Ellei ole rahan perässä.
Ja se ”kuuluisa” 15cm riiittää varsin hyvin naisen tyydyttämiseen.
Väärin. Kyllä harjoitus tekee mestarin seksissäkin. Tutkitusti vasta 10 000 seksikerran jälkeen voi alkaa odottaa hallitsevansa seksiä. Eikä ne kerrat saa olla mitään päätöntä nylkyttämistä vaan keskittynyttä suoritusta naisen hoitamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Seksitaita on ihan vaan uskallusta puhua ja kysyä. Perus sosiaalista taitoa. Ja halua osallistua ja olla läsnä. Kummallekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuorimies helposti pystyy 3-4 krt päivän aikana, mutta kukaan ei pysty 3-4 krt päivässä JOKAIKINEN PÄIVÄ VUOTTA PUTKEEN ! Ja miksi helevetissä pitäisikään pystyä jos on edes jokseenkin järkeviä harrastuksia ja työpaikka ihmisellä.
Mieheni oli hyvä sängyssä ja hänellä oli hyvänkokoinen varustelu. Ennen minua miehelläni oli huono löhes seksitön parisuhde ja petti avopuolisoaan koko ajan. Jopa 100 naista oli kaatanut, mikä selittää sen että oli treenannut seksitaitoja useam daamin kanssa.
Mutta mieheni rauhoittui, kun tapasi minut ja hän sai kotona sitä mitä hän tarvitsi. Säännöllistä seksiä. Meillä oli samanlaiset halut ja tarpeet.
Voi pitää paikkansakin. Itse en ehtinyt kuin pari kännipanoa tehdä, kun tapasin nykyisen vaimoni. Hänen kanssaan aloin varsinaisen seksin harrastamisen kunnollisine lämmityksineen. Kemiat natsasivat täysin kohilleen. Jo parikymppisenä silloinen tyttöystävä älytti ja vei koruliikkeeseen ja ostatti sormukset. Vasta hänen vanhempien luona tajusin tilanteen, kun onnittelivat kihlausesta. Siitä ei oltu missään vaiheessa edes keskusteltu, joten en siten kosinut vaimoani koskaan. Tosin eipä sillä niin väliäkään ollut, kun tuntui että ollaan pitkään suhteessa tai loppuikä. Naimisiin mentiin puolenvuoden päästä, kun kumi meni rikki ja tuleva vaimo naitatti koko viikonlopun kiimaisena paljaalla, kun halusi lapsen. Nalli paloi heti ja olin tiukasti vaimon oma. Mutta on vaimo vastaavasti pitänyt huolen minusta kaikin tavoin jo 45 vuotta. Pitänyt tyydyttettynä ja kassit tyhjinä. Ollut aina halukas seksiin ja halunnut sitä myös. Jos ei ole voitu naida syystä tai toisesta ja vaimon aistinut minun pussini olevan täydet, on ottanut omaehtoisesti suihin viimeistä pisaraa myöten. Naitu sitten myöhemmin parin päivän sisään. En ole koskaan käynyt vieraissa, kun olisi ollut vaikeaakin. Vaimo pitänyt minusta henkisesti ja fyysisesti huolen aina, täyttänyt kaikki tarpeeni ja enemmänkin. Samaan toki pyrkinyt itsekin, vaimo ei ole juuri koskaan jäänyt ilman orgasmia, olen tuottanut sen aina tavalla tai toisella alusta lähtien. Sitä paitsi vaimoni on aina rakastanut kaluani ja halunnut sen tyveä myöten sisälle.
Kuvittelin nuorena, että minulla olisi ollut useitakin eri naisia elämäni varella, ei ole ollut. Vaimoni pitänyt siitä huolen. Mutten ole vastaavasti koskaan ollut seksin puutteessakaan. Edellisen kerran teini-iässä. Minulla on myös ollut niin suuri ego, ettei ole tarvinnut lähteä sitä pönkittämään toisilla naisilla.
Ok