Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä rengasliina?

23.08.2006 |

Meillä ollut käytössä Kanga, jossa poika viihtyy kovasti, erityisesti kenguruasennossa.

Nyt haluaisin toisenkin rengasliinan niiksi päiviksi kun Kanga on pesussa. Mieluiten sellaisen, jota voisi minua 20 senttiä pidempi isäkin käytää. Onko suosituksia?!!?

Itseäni houkuttaa myös Peanut shell -kantopussi, onko kenelläkään siitä kokemuksia? Onko se rengasliinan kaltainen?

Kiitos avusta!

Sannima ja poika 4kk

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytössä Maya Wrap. Mielestäni sen kangas on laadukkaan tuntuista ja muutenkin se on hyvä. En ole tosin monia muita kokeillut. Liina menee niin minulla (167cm) kuin miehellänikin (186cm).

Onnea liinanmetsästykseen!

Vierailija
2/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kiitos vinkistä! Maya Wrap tosiaan kuulostaa ja näyttää hyvältä liinalta! Kantoliinakanava tietää kertoa, että liinaa myisi Babyidea, mutta niiden sivuilta en liinaa löydä, osaako kukaan sanoa mistä sitä saisi?

Kiitoskiitostaas!

Sannima

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantopussi ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto, jos haluat liinan, jota voitte miehesi kanssa käyttää kumpikin. Kantopussi on aina tietyn kokoinen (pienin säädöin) eli sitä ei voi käyttää kaksi kovin eri kokoista ihmistä.

Rengasliina, jossa on avoin pää, voisi olla teille paras valinta. Eli sellainen liina, joka on suora kangas ja toisessa päässä renkaat. Näin riittäisi kummallekin säätövaraa.

Tuota edellisen mainitsemaa rengasliinaa ei ilmeisesti enää valmisteta, en löytänyt minäkään sitä. Harmi, se on tosiaan hyvä liina. Mutta kirppareilta sen voisi vielä löytää (esim. Babyidean omalta).

Rengasliinoja on sekä topattuna että toppaamattomana. Eli mahdollinen toppaus tulee olkapäälle. Toiset pitävät siitä kovasti, toisten mielestä toppaamaton asettuu tiiviimmin.

Oma henkilökohtainen suosikkini on Gira (entinen Katiliina), mutta nämä liina-asiat ovat tietyssä määrin mielipideasioita :) Hyvin moni pitää myös Novasta ja MiM Sarongista.

Porenn *kantoliinatukihlö*

Vierailija
4/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MiM Sarong, johon olen ollut todella tyytyväinen. Mimmi on ihanan leveä, helppo kiristää, sopivasti topattu (reunat ja olalle tuleva osa), kevyt ja viileä. Siinäpä sitä olikin!