10 kk erostani,vko24 ja koolla on väliä
Hei,
Ex-miestäni seksi ei kiinnostanut, ei vaikka laitatin isot silarit, olin kaunis, 36 v..10 v tytön äiti joka sai 4-5 x vuodessa pikkukikkeliä....
kyllä, petin 4 kk miestäni ennenkin otin eron. Kumppanini oli itseäni 11 v nuorempi, erittäin seksuaalisesti aktiivinen ja ilokseni huomattavan kookkaan kalun omaavan nuori herrasmies.
nyt odotan hänelle lasta. ennen häntä en ollut maannut ns. Isomunaisen kanssa mutta äänestän ison puolesta....olen jo sopeutunut avoåuolisoni 23cm/5,5 Cm
t. Isosti paras
Kommentit (5)
Isov...selle ei kelpaa muut kuin nigerialaiset isokyr...set. Taas yksi todistus tästä.
Isov...selle ei kelpaa muut kuin nigerialaiset isokyr...set. Taas yksi todistus tästä.
...ihan tiedoksi et 36 v yhden lapsen äitinä alapääni oli niin ahdas hänelle, että en pystynyt ottamaan häntä aluksi millään Koko mitalaltaan sisääni..edes pimpsaani..enkä voinut kuvitella koskaan pystyvän antaa hänen ottaa minut takapuoleeni...ja pystyn jo siihenkin...
PS. Naisten paikat venyy
...Aika paljon sain ex miestäni provota...pukeuduin saappaisiin, laitoin tissit aikomaani isommaksi kun hän toivoi....ja sitten haukkui kun rinnoistani puhuttiin...mutta uusi avomieheni herätti ottamaan suihin kun tuli töistään kotiin ...04.00...ja ei tarvinnut yhtään provota et panni mua ni et itku tuli orkkujen päälle..
t. Brunette
Ei varmaan ollut isotissisen Rouvan vaikea löytää panomiestä. Arvaan että uusi nuori munamiehesi saattaakin olla tummaihoinen...jos olet naimisissa ollessqsi todella isomunaista etsinyt ja näköjään löysit etsimäsi ni kuulostaa vehkeet mitat mustan miehen munalta...
arvaanko oikein?