Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko psykopaatti?

Vierailija
24.06.2014 |

Olen pohtinut asiaa pitkään. Monet asiat täsmäävät psykopaatin merkkien kohdalla. Kerron hieman, mutta tämä ei ole kaikki asia:

1. Olen itsekeskeinen, katson melkein kaiken omaksi hyödyksi

2. Hermostun helposti ja huudan

3. Olen perfektionisti

4. Olen saanut matematiikan vaikeampaa opetusta kuin minun luokka asteella pitäisi saada, olen opettajan mielestä edistyneempi ja nerompi

5. Sain stipendin

6. Minulla on omat pyrkimiskyvyt jotka minun ON PAKKO toteuttaa ja niin käykin

7. Minulla ei ole ystäviä paljoa

8. En tiedä, mikä minussa on vikana ja miksi en saa ystäviä.

voin kertoa toki lisää, jos joku oikeasti auttava haluaa auttaa.

ulkoapäin näitä asioita ei näy, olen aina kohtelias, iloinen ja hymyilevä. 

Sitten jos tulee konfliktejä, joko aloitan ne tai käsitän ne väärin ja aloitan riidan. 

Apua joltakin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et koska kysyt

Vierailija
2/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko olevasi paljon fiksumpi, mitä muut ihmiset? Että muut ihmiset ajattelevat kaikki samalla tylsällä tavalla, mutta sinä osaat ajatella paljon monipuolisemmin ja fiksummin, mitä muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsisti, tykkäät eripaljon itsestäsi.

Vierailija
4/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
5/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vain hieman sosiaalisesti kömpelöltä.

Vierailija
6/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:52"]

et koska kysyt

[/quote]

Väärin. Kyllä psykopaatti voi itse tiedostaa ja tietää olevansa psykopaatti. Ja epäillä olevansa, jo ennen varsinaista diagnoosia.

Vierailija
7/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset