Kuinka moni antaa puolisonsa leikata alapääkarvoituksensa?
Tekeekö puolisosi mielellään sen?
Mä en anna. Jotenkin olis nolon tuntuista. :-O
Kommentit (15)
Minäkin olen antanut mieheni sheivata ja varsinkin kun olin raskaana, koska silloin se ei olisi itseltäni edes onnistunut.
Aika kontrolloivaa, jos ei anna puolison päättää itse edes alapääkarvoituksestaan.
Voiko tuon laittaa listaan kun etsii treffiipalstalta seuraa?
Musta se olisi niin kiihottavaa, valitettavasti mieheni mielestä ei...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:30"]
En anna. Pitäköön illuusionsa.
[/quote]
Minkähän illuusion?
Illuusion siitä etten ole syntyjäni rämemajava.
Tottakai annan, koska mies haluaa tehdä sen. Mies saa mieleistään ja itse pääsen helpommalla, kun ei tartte niskojaan nyrjäyttää sheivaillessa. Mikä sen mukavampaa kun levittää haaransa kunnolla ja nauttia kutkuttavasta tunteesta. Heittäkää turhat estot romukoppaan.
En enää anna, kun kerran veti haavan klotorikseen. Onneksi ei tarvinnut lähteä ensiapuun selittelemään, että ei se yrittänyt ympärileikkausta tehdä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:08"]
En enää anna, kun kerran veti haavan klotorikseen. Onneksi ei tarvinnut lähteä ensiapuun selittelemään, että ei se yrittänyt ympärileikkausta tehdä.
[/quote]
"klotorikseen" :D
Meillä vaimo ei sheivaa itse itseään kuin silloin tällöin. Lähes aina minä toimin hänen kosmetologinaan.
Mies vm 1972
Ei ole toisen asia antaa lupaa tai kieltää.
Miten voi olla noloa antaa oman puolison touhuta alapäässä? Me ainakin voimme antaa värkkimme ihan estottomasti toiselle. Joskus levitän haarani, annan ladyshaverin rakkaani käteen ja sanon "tee mitä haluat".
Joskus sitten lähtee kaikki, joskus jää enemmän tai vähemmän....
Mä annan. Ajeli sen pari viikkoa sitten ja just tänään sanoi, että on aika taas ajella se.