Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä 9 päivää, raskaustesti negatiivinen

Vierailija
26.06.2021 |

Eli tilanne se että menkat 10 pv myöhässä, edelliset alkoi 19.5 ja aina ollut tarkka kierto 28 päivää, eli 16.6 olisi pitänyt vuodon alkaa. Ovulaatio oli oikeaan aikaan (2.6.) koska mulla tulee silloin aina hieman rusehtavaa vuotoa. Seksiä tässä kierrossa ainoan kerran 11.6. Testejä olen tehnyt parin päivän välein ja ihan selkeitä negatiivisia. Ei mitään raskausoireita, mutta menkat ei vaan ala. Ei stressiä, sairauksia tai lääkekuureja, poikkeuksia ruokavaliossa, ei laihtumista tai lihomista. Missä voi olla vika? Uskaltaako tässä luottaa kaupan testeihin että en ole raskaana ja vain odottaa että menkat alkaa vai käydä tutkittavana varmuuden vuoksi, koska raskaus ei ole toiveissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole raskaana, niin sitten syyttäisin näitä helteitä. Omalta kohdaltani muistan, että hellejaksot sekoittivat toisinaan hormonitoimintaa ja tuli parin viikonkin heittoja.

Vierailija
2/2 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei ole koskaan ollut raskaana ja silti minusta on tullut avioliittomme aikana jo kolmen lapsen isä. Minä puhuisin tässä Jumalan ihmeestä.

T: Pastori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän