Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemokemusta, koska pahan kierre elämässä päättyy?

Vierailija
26.06.2021 |

Olen viimeiset 10 vuotta ollut jonkinlaisessa pahan kierteessä. Alkuvuosina tapahtumat masensivat melko paljon. Kaikesta selvisin ja jos en täysin selvinnyt, niin sain ne käsiteltyä niin etteivät ne haittaa juurikaan toimimista. Optimismi kasvoi kun ikävistä asioista johtuva masennus vahvistumiseni myötä haalistui ja kuihtui pois. Ajattelin ettei epäonni voi jatkua loputtomiin. Olin tasapainossa ja toiveikas, että minäkin kohta saavutan ne asiat mistä en edes uskaltanut unelmoida aiemmin. Elämä oli vihdoin asettumassa jälleen siihen hyvään mitä elin joskus aiemmin.

Nyt elämä yrittää kampittaa minua syövän muodossa. Tuntuu, että universumilla on minua kohtaan jotakin selittämätöntä vihaa etten saa päästä elämässä kuiville pahan kierteestä johon olen joutunut.

Päättyykö pahan kierre koskaan enää?
Tiedättekö ketään kuka olisi lopulta selvinnyt ja ns. elämää haittaava pahan kierre päättynyt?
Entä miten kävi niille, joilla se ei päättynyt?

Luin eilen blogia kohdun syöpää sairastavasta ja hän puhui optimistisena alkuun myös kuinka kohta varmasti saa positiivisia uutisia. Niitä ei koskaan tullut. Hänen syöpä on levinnyt luustoon, eikä hän koskaan enää parane lääkärien mukaan. Lähetin rukouksen ja toivon hänelle ihmeparantumista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pahasta, se on taistelua elämästä, se saa sinut ymmärtämään että elämä on lahja, jota ei pidä heittää pois...

Vierailija
2/3 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pahasta, se on taistelua elämästä, se saa sinut ymmärtämään että elämä on lahja, jota ei pidä heittää pois...

Ei kai elämän pois heittämisestä aloittaja kirjoittanut.

Osa joutuu kokemaan enemmän pahaa kuin hyvää, mutta sinnikkäästi aina nousevat vastoinkäymisten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin lukea miten se on jollakin päättynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme