Äiti se taas kännäilee…
…ja soittelee änkyttäen kieli kitalakeen turvonneena kuulumisiaan. Siis eikö voisi olla jotain yläikärajaa alkoholijuomille?! Hävettää 75-vuotiaan eukon touhut. Ja ärsyttää.
Kommentit (28)
Niin surullista. Pitäisikö hänen vähentää ja soitelkaa sitten kun on selvä, ellei ole joku hätä tilanne. Yksityiseltä puolelta saa myös lääkäriltä tms ohjeita vähentämiseen tai lopettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuusiän alkoholisoitumisesta puhutaan harvemmin, mutta se on yllättävän yleistä. Kun keho rapistuu, ystävät kuolevat ja elämä ei välttämättä anna enää kovin paljon iloa, moni lohduttautuu alkoholilla.
Yllättävän paljon näkee kaupan kassalla näitä 70-vuotiaita ja vanhempia kalja- tai siideritölkkikasan kanssa. Sääli.
Niinpä. Tunnen itseni muka peremmaksi, kun ostan hienoja juomia. Ajan vaikka naapurikunnan Alkoon, ettei minua tunnistettaisi. Pukeudun aina viimeisen päälle ja meikkaan itseni nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuusiän alkoholisoitumisesta puhutaan harvemmin, mutta se on yllättävän yleistä. Kun keho rapistuu, ystävät kuolevat ja elämä ei välttämättä anna enää kovin paljon iloa, moni lohduttautuu alkoholilla.
Yllättävän paljon näkee kaupan kassalla näitä 70-vuotiaita ja vanhempia kalja- tai siideritölkkikasan kanssa. Sääli.
Kaikki ei ole niitä siideri- tai kaljavanhuksia. Itsekin olin joskus ns. edustusrouva ja nyt yritän pitää sitä statusta edelleen.
Haluaisin puhua enemmänkin näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua enemmänkin näistä asioista.
NIin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi sattui sydämeen. Olen 64-vuotias ja kännään. En kuitenkaan soittele lapsilleni. Olen vain yksin.
Olen 66v ja kännään, jätin puhelimen kotiin ja olen mökillä. Eipä tule ketään häirittyä soittelulla.
Eikä nyt sitten sinne uimareissulle!
Olisipa tosiaan joku saman ikäinen, kenenkä kanssa juttelisi eikä aina olla yksin.