Miksihän täällä ei voi julkaista K:lla alkavaa sanaa, tiellä se missä autot liikkuvat? Kokeilkaa joku meneekö läpi?
K grdd
A redrr
I strr
S tht
T gdfd
A gdfd
Tuo pystysuorassa, ensimmäiset kirjaimet. En saa koskaan julkaistua viestiä missä on se sana vaikka siis puhe on liikenteestä, ohitteluista ym.
Kommentit (71)
Mitä ihmettä? Kirjoitin viestin, jossa oli pelkästään sana k a i s t a, ei muuta. Painoin lähetä, ja kaikki meni ihan kuin normaalisti mutta silti viestiäni ei näy tässä ketjussa? :D Ei tullut sitä kommenttisi hyväksytään tarkistamisen jälkeen tms. tai mitään muutakaan herjaa.
Mut varmaan bannataan sen viestin takia kohta.
Laajakaista meni läpi mutta ei ilman laajaa. No, kai tämä parantaa asenteita hallituksen politiikkaa kohtaan.
Minä olen monta kertaa sitä ihmetellyt että miksi täällä on estetty aivan normaaleja ja neutraaleja sanoja jotka ei varmasti loukkaa ketään. Yleensä viestini on poistettu melkein heti kun olen sitä kysellyt. Ihme Pohjois-Korea koko palsta.
Kaverini Kai stabiloi työkseen maaperää.
Menee läpi.
Kyllä tämäkin ketju kohta poistetaan, palstan älytöntä sensuuria ei saa arvostella.
Huomaa että vihervasemmiston keinot ovat vähissä.... Alkaa olla jo hieman epätoivoa ilmassa.
Siinäpä vielä pyristelette, mutta tiedätte itsekin olevanne vain pieni marginaali ryhmä, joka tullaan laittamaan omalle paikalleen Suomen kansan toimesta.
En saanut läpi k.a.i.v.o.s.s.a mitä se tarkoittaa?
Aivan uskomaton tämä palstan sensuuri. Kun kerran on noin helppoa vaan bannailla sanoja, niin kertokaa mulle miksi sitten ei laiteta banniin kaikkia niitä prnoon ja sksiin liittyviä sanoja joita täällä aina välillä joku viljelee? Tai tappamiseen liittyviä sanoja? Ei, ne saa kyllä olla mutta jumalauta k a i s t a s t a ette kyllä puhu, joku raja sentään!
On kyllä hämärää kun samalla ne poikalapsi-prnovideospämmääjät saavat riehua palstalla miten tykkää eikä heidän viestejään poisteta vaikka ilmiantaisit kuinka.
Ei voi edes kirjoittaa hal-kais-ta. Uskomatonta sensuuria, kyllä sanoma on säälittävä konserni.
Älä välitä, kerran en saanut puhua viherkasveista, viherkasvi oli kait kielletty lol.
Kaivo on kuivunut, kun on ollut niin pitkään helle
Viimeiseksi kankaan kaistaleet ommellaan yhteen.
”Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.” Tai ei julkaista, kun yritin kirjoittaa k-sanan. Hyi minua.
Onpa omituista