Nolot naiset, mokaketju!
Hei tehdään uusi ketju, nimellä oman elämäni megamokat! Milloin, miten ja missä tilanteessa olet nolannut itsesi täydellisesti? Hauskoja arjen sattumuksia, jolloin olit täysin väärässä, ymmärsit väärin, unohdit jotain, luit tilanteita väärin!
Aloitan omalla.
Hiljainen perjantai töissä, myyntipuolen superkomea ja ah niin ihana "the man" tulee kysymään meitä konttorirottia yhdelle, kun aikoo jäädä lähettyville, odottamaan asiakastapaamista. Harvasta joukosta minä olen ainut vapaaehtoinen. Menemme yksille terassille, lähdemme kävelemään, asiakastapaamista, sekä samalla suunnalla olevaa kotoani, kohti. Matkalla näen uuden paikan, jossa en ole ennen käynyt. Kysyn extempore mieheltä, että käytäisiinkö vielä tuossa. Mies vastaa, että ei, kun mennään syömään. Minä, ihastuneena ja innostuneena hihkuen, ai mennäänkö?? Ihanaa, mulla onkin kamala nälkä! Mihin meinasit minut viedä? Käyttäydyn kuin 12v ihastunut koulutyttö, vaikka normaalisti olen asiallinen ja rauhallinen.
Niin, mies menee silminmähden noloksi, ja alkaa sönköttää, että siis tarkoitti sitä asiakastapaamistaan, menee syömään asiakkaan kanssa. Kului todella pitkä sekunti, kului kaksi. Tuijotan miestä keskimättä mitä tehdä tai sanoa. Sönkötän ja nauran hermostuneena ja epävireisenä jotain. Mies tarjoutuu kyllä, että kyllä minäkin varmasti mukaan voin tulla. Kiitän, ja kieltäydyn vedoten ettei ole juurikaan nälkä. Mies herrasmiesmäisesti ei ole huomaavinaan juuri hetki aiemmin ilmoittamaani valtavaa nälkää eikä sano mitään.
En lähde enää yksille.