Kysyin kaverilta (mies) mielipidettä, vastasi näin:
Kysyin kaverin mielipidettä (mies, minä nainen) yhteen akuuttiin asiaan. Kuvailin ongelmaa laajasti ja toivottelin myös hyvät juhannukset. Kello oli 17.
Hän ei ollut koko iltana whatsappissa (tsekkasin välillä koska itse lähetin ja vastaanotin useita viestejä muiden kanssa), mutta 22 tuli. Luki viestini klo 23. Ja vastasi: ”Älä tee mitään, se on hyvä silleen, ei tartte vaihtaa”
Ja
”Hyvää juhannusta 😊”.
Siis kaksi viestiä.
Mä tulkitsin niin että end of discussion, toivotteli jussit kun ei halua jatkaa juttua. Otti kantaa aika lyhyesti mun polveilevaan kirjoitukseeni. Onko tää joku mies-naisjuttu, vai pitääkö olla ihmeissään…?
Kommentit (24)
Tämän takia en käytä whatsappia. Naiset kun alkaa juttusille, niin siitä jutusta ei tule loppua ja sitten loukkaannutaan, jos ei aktiiisesti ota osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähinnä mietin että kehtaanko nyt jatkaa juttua vai oliko tämä vihje ettei halua keskustella viesteillä kanssani. Että voinko kysyä kesäloman vietosta tms.
Ap
Ehkä se mies laittaa viestiä sitten kun hällä on aikaa ja asiaa. Sä olet selkeesti ihastunut kaveriisi.
Mä lähinnä mietin että kehtaanko nyt jatkaa juttua vai oliko tämä vihje ettei halua keskustella viesteillä kanssani. Että voinko kysyä kesäloman vietosta tms.
Ap