Kysyin kaverilta (mies) mielipidettä, vastasi näin:
Kysyin kaverin mielipidettä (mies, minä nainen) yhteen akuuttiin asiaan. Kuvailin ongelmaa laajasti ja toivottelin myös hyvät juhannukset. Kello oli 17.
Hän ei ollut koko iltana whatsappissa (tsekkasin välillä koska itse lähetin ja vastaanotin useita viestejä muiden kanssa), mutta 22 tuli. Luki viestini klo 23. Ja vastasi: ”Älä tee mitään, se on hyvä silleen, ei tartte vaihtaa”
Ja
”Hyvää juhannusta 😊”.
Siis kaksi viestiä.
Mä tulkitsin niin että end of discussion, toivotteli jussit kun ei halua jatkaa juttua. Otti kantaa aika lyhyesti mun polveilevaan kirjoitukseeni. Onko tää joku mies-naisjuttu, vai pitääkö olla ihmeissään…?
Kommentit (24)
Hän oli selvästikin sillä hetkellä tekemässä jotain muuta eikä ehtinyt roikkua whatsappissa sun kanssa vaan vastasi pikaisesti. Muisti kuitenkin toivottaa juhannukset.
Miksi kaikkea pitää aina niin kauheasti spekuloida ja hakea jotain En ymmärrä mikä tässä nyt oli niin ihmeellistä?
No jos sun viesti sille oli yhtä sekava ku tää..
Miksi ihmeessä hänen olisi pitänys jaaritella samalla tavalla kuin sinä? Täysin turhaan. Ja mitä väliä sillä on että hyvää juhannusta oli eri viestissä?
On todellakin sulla nyt sekavaa settiä jopa naiseksi.
Häh? :D
Eiköhän tämä ole "vaan sun päässäs" - juttu.
No mitä persettä? Minusta tuo oli selvä vastaus:
1) Älä tee mitään.
ja tarkennus
2) Ei tarvitse vaihtaa.
Eli nyt esittelemäsi asia ei vaadi sinukta toimenpiteitä, ja jotain, jonka vaihtamista pohdit, ei tarvitse vaihtaa.
Naisena olisin vastannut ihan yhtä lyhyesti. Jos on hyvä, niin on ja se siitä. Miksi sitä pitäisi enempää analysoida? Varsinkin kesken juhlinnan ajan ei kiinnosta jatkaa jauhamista ei-mistään, löytyy parempaakin tekemistä. Ainoa mistä pitää olla ihmeissään on miksi et ole tyytyväinen vastaukseen ja jussin toivotukseen, etkä ilmeisesti vastannut hänelle Ok, kiitos! ja jatkanut elämääsi.
Siis mä en tajua mitä sekavaa mielestänne Ap:n viestissä oli?
Lähinnä käsitän hänen pohtivan miehen vastausta, Ap halusi pidempää kirjeenvaihtoa.
Kukaa jaksa koko ajan olla näpyttelemässä miljoonaa riviä jossain watsapissa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä käsitän hänen pohtivan miehen vastausta, Ap halusi pidempää kirjeenvaihtoa.
Jos ap toivotti hyvät juhannukset niin mitäpä sitä sitten jatkamaan muuten?
Vierailija kirjoitti:
Pieni lainaus: " mutta 22 tuli. Luki viestini klo 23".
No, hän ilmaisi mielipiteensä, sitähän sä halusit. Sitten hän toivotteli hyvät Jussit, ihan niin kuin sinä itsekin olit tehnyt! Daaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä käsitän hänen pohtivan miehen vastausta, Ap halusi pidempää kirjeenvaihtoa.Pieni lainaus: " mutta 22 tuli. Luki viestini klo 23".
Joten hänellä olisi pitänyt olla puhelin mukana: a) Saunassa, b) uimassa, c) naimassa, d) ihan vaan sen vuoksi ettei kukaan koskaan tee enää mitään ilman puhelinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä käsitän hänen pohtivan miehen vastausta, Ap halusi pidempää kirjeenvaihtoa.Pieni lainaus: " mutta 22 tuli. Luki viestini klo 23".
Eli tuli wappiin klo 22, luki ap:n viestin klo 23. Ei epäselvää.
Itse ymmärsin kysymyksen laajemmin: Ap haluaa tietää voiko viestittelyä tuon jälkeen jatkaa? Että kun toinen toivottaa takaisin jo hyvät juhannukset…
Hän viettää juhannusta todennäköisesti jollain muulla tavoin kuin analysoimalla toisia.
Aika monet viettävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuli wappiin klo 22, luki ap:n viestin klo 23. Ei epäselvää.
Paitsi, että wappi haudattiin jo kaksituhatta luvun alussa.
🙄
En kestä jaarittelijoita, jotka eivät osaa ilmaista itseään napakasti ja selkeästi.
En kestä naisia, jotka roikkuvat miehissä kuin nämä olisivat jotain ihmeellistä.
N63
Vierailija kirjoitti:
🙄
En kestä jaarittelijoita, jotka eivät osaa ilmaista itseään napakasti ja selkeästi.
En kestä naisia, jotka roikkuvat miehissä kuin nämä olisivat jotain ihmeellistä.
N63
Sulla on sit aika yksinäistä! :DDD
Sekavaa settiä.