Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion jättää mieheni :(

Vierailija
24.06.2014 |

Lapsia ei ole, rakkaudesta olen suhteessa pysynyt.

Olen viime aikoina miettinyt että negatiiviset puolet voittavat miehen positiiviset ihan 100-0

Joo meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja mukavaa yhdessä silloin kun se miehelle sopii.

Normaalitilanteissa mies arvostelee ulkonäköäni ihan estoitta, miten "lihava" (olen alipainoinen, mutta mahassa ja pepussa vähän ylimääräistä) olen ja voisinko laihduttaa. Mies itse on karvainen kuin gorilla ja hänelläkin on lörppämaha.

Koskaan tuttavien seurassa ei osoita mitenkään että olisimme suhteessa, päinvastoin, alkaa tällöin vain mollaamaan ja arvostelemaan minua.

Mitään en koskaan tee oikein, kaikki on ihan päin helvettiä. Tiuskii, äyskii ja ärähtelee minulle jos häiritsen kesken pelin (tietokonepelin) mitä pelaileekin melkein koko valveillaolo aikansa.

En koskaan saa läheisyyttä mieheltäni, hän on välillä todella kylmä minua kohtaan.

Olen kaikinpuolin epäonnistunut, huono, kurja ja ruma nainen hänen mielestään. :(

Olen hakenut töitä toiselle puollelle suomea, toivoittavasti tärppää. Ei tästä mitään tule, kun mies ei enää edes kuuntele minua.

Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:33"]

Hyvä päätös. Valmistele itsellesi tukiverkko valmiiksi. Lähipiirille kerro mitä aiot tehdä.

Minä tein samoin. Erosin kolmekymppisenä 10v yhdessäolon jälkeen. 2 vuotta vietin ihanaa sinkkuelämää ja sitten tapasin untelmien miehen.

Suosittelen myös että otat laastarin. Joku hyvännäköinen, dumppaat sitten kun et enää tarvitse.

[/quote]

Hyi hemmetti, miten sikamaista! Ap kertoo, kuinka kurjaa hänellä on suhteessaan, ja kuinka mies kohtelee kaltoin, ja neuvoksi annetaan "dumpata loppuunkäytetty laastari". En ihmettele, että nykysuhteet eivät kestä, kaltaisiasi tunneköyhiä kun riittää. Toivon todella, että sinut dumpataan yhä uudelleen ja uudelleen... 

[/quote]

'Laastari'

=henkilö joka ilmaisee seksuaalista halukkuutta ilman parisuhdetta. Usein kesäisin ns kesäheila. Tapaillaan niin kauan kuin molemmilla puolilla hauskaa. Mikä tässä on pahaa?

Löysää vähän pipoa, on kesäkin jo.

Vierailija
22/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Tervetuloa Ouluun, tämä on oikein mukava kaupunki. Toivottavasti löydät täältä töitä ja saat muutenkin elämäsi järjestykseen :-)

T: yks toinen etelästä muuttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös! Toivottavasti pystyt siihen. Itse pyöritellyt samaa päässäni jo vähän aikaa, mutta en tiedä milloin mulla on kanttia ihan oikeasti erota. 

Vierailija
24/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt kyllä siihen