Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka päivä töihin meno ärsyttää ja suututtaa, muita?

Vierailija
24.06.2014 |

Lomaan vielä aikaa. Mitä kandee tehdä? Irtisanoutua asuntovelallisena? Ärsytys on ollut aina mutta nyt pahentunut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ärsyttäähän se. Mutta sitten kun ajattelen, niin olisiko se nyt niin kivaa olla kotonakaan; mitä sitä tekisi ja millä päivänsä täyttäisi. Nyt on ainakin kaikkea kivaa, mitä odottaa, kuten viikonloput ja lomat ja muut vapaapäivät. Ja ei se työkään niin kamalaa ole, se lähteminen on vaan vaikeeta ja varsinkin su-ma yö on paska, kun vituttaa ja ei tuu uni. Mutta sit kun on päässyt työpaikalle, niin ei se niin kamalaa ollutkaan. Eihän.

Vierailija
2/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan käden myötymisen merkiksi. Olin vuosia kotona ja nyt kuudetta vuotta töissä. Välillä menee paremmin, mutta nyt erityisesti tuntuu rankalta. Sitä samaa vuodesta toiseen. Työpaikan vaihtoa harkitsen ja selaan avoimia työpaikkoja. Ongelma on se, että nykyisessä työssäni on niin hyvä palkka, kivat työkaverit ja periaatteessa työkin ihan ok, että parempaa on vaikea löytää. Kyllästyttää vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt vielä 6h päiviäkin. Syksyllä pitäisi loppua. Palkka ei nouse kuitenkaan ja on omasta mielestäni suht pieni. Oon kyllästynytkin. Väsynyt aamuheräämisiin jne. En tiedä oikein mikä auttaisi. Olen vielä äärettömän ujo ja saamatonkin eli työkaverit jääneet etäisiksi. Tosin en kissanristiäisiä jaksaisikaan. Työpaikan vaihtaminen ei edes auttaisi kun sama ongelma vaan jatkuisi. Kait tää on vaan yleistä masennusta. Tilanteelle ei vaan voi mitään. :(

Ap

Vierailija
4/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä. Ei sen tarvitse herkkua olla, pääasia että tuo leivän pöytään. Toki on mahtavaa, jos viihtyy hyvin työpaikallaan. Suomessa valtaosa taitaa niin tehdäkin.

Vierailija
5/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia sanoin itseni irti. Vitutukseen auttaa kummasti!

Vierailija
6/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aivopestä itseään hokemalla , että tämä on kivaa kunnes oikeasti pitää työstään. Nykyisellä tyylillä et voita mitään.

Vierailija
7/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää vaan ku pitää herätä joka aamu neljältä...

Vierailija
8/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi työhönsä tympääntynyt. Olen koulutustani vastaavassa työssä, työ on monipuolista ja hyvin palkattua. Urani alussa olin suorastaan unelmaduunissani. Vuosien varrella gloria on kadonnut ja työ on vain työtä. Olen hyvä työssäni, mutta en koe enää saavani siitä muuta kuin hyvän palkan. En enää koe työtäni tärkeäksi ja merkitykselliseksi. Paljon mieluummin vaikka siivoaisin löytöeläinkodin tiloja. Työni on itsenäistä, joten olen varsin vähän työkavereiden kanssa tekemisissä. He ovat ihan ok, mutta eivät mitään ystäväainesta. Jollain sitä kuitenkin on perheensä elätettävä ja asuntolainansa maksettava. Jospa vaikka voittaisi lotossa joskus.....

Vierailija
9/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ujo ja teen likaista työtä huonolla palkalla, mutta työ on kumminkin mukavaa ja kavereita en varsinaisesti työpaikalta etsi. Ei ärsytä herätä aamuisin. Luulen myös että ap on jotenkin masentunut ja siksi työkin vituttaa.

Vierailija
10/12 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta työssä on ennenkaikkea tärkeintä mieluisuus, se menee palkan ja muun edelle. Jos paska työ vituttaa, lopeta heti. Jos mieluista työtä ei löydy, eikä ammattiakaan kannattaa valita se joka vituttaa vähiten. Jos työ ei maita ollenkaan, ole työtön. Elämä on liian lyhyt jokapäiväiseen vitutukseen vain yhteiskunnan palvelijana kun voi sinnitellä siivellä.

Vierailija
11/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaa suorittaa jotenkin työpäivät. 

Vierailija
12/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauttakaa ne työpaikat, niille jotka töitä tehdä haluaa.Ja jos työttömänä oleminen houkuttaa, ihan vapaasti vaan, lorvimaan.

😎👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän