Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lasien kokoaikainen käyttö turhaa jos näkö ei ole kovin huono?

Vierailija
26.06.2021 |

Jos voimakkuudet ovat vaikka +-1 luokkaa tai vähemmän?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttää jatkuvasti jos näkee ilmankin? En ymmärrä.

Vierailija
22/24 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä sain ekat lasit -0,75 ja siitä asti oon pitänyt jatkuvasti laseja, sillä tarpeeseen tulivat. Nyt on miinusta jo noin 4.

No kannattiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optikko sai hepulin, kun sanoin, etten käytä kaukolaseja kotona.

Hän tosin ei tainnut ymmärtää minua täysin oikein, istun etätöiden ja muun takia valtaosan hereilläoloajasta tietokoneella ja silloin tietokonelasit ovat naamalla kyllä. En vain jaksa vaihtaa kaukolaseihin vain siksi, että käyn rouskuttamassa jonkun salaatin 5 m päässä keittiössä. Ulkona ja kodin ulkopuolella on lasit aina.

Optikko sai hepulin, kun pelästyi, ettet ole kantamassa lisää ja lisää rahaa hänelle. 

Totuus, jonka optikot salaavat on, että näkö ajan myötä heikkenee laseilla. Optikko tietenkin käskee pitämään koko ajan, koska saa sinusta pysyvän asiakkaan, joka joutuu koko ajan hakemaan yhä vahvempia ja vahvempia laseja. Tuo on heidän elinkeinonsa, joten ymmärrät varmaan optikon intressin?

Vierailija
24/24 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Optikko sai hepulin, kun sanoin, etten käytä kaukolaseja kotona.

Hän tosin ei tainnut ymmärtää minua täysin oikein, istun etätöiden ja muun takia valtaosan hereilläoloajasta tietokoneella ja silloin tietokonelasit ovat naamalla kyllä. En vain jaksa vaihtaa kaukolaseihin vain siksi, että käyn rouskuttamassa jonkun salaatin 5 m päässä keittiössä. Ulkona ja kodin ulkopuolella on lasit aina.

Optikko sai hepulin, kun pelästyi, ettet ole kantamassa lisää ja lisää rahaa hänelle. 

Totuus, jonka optikot salaavat on, että näkö ajan myötä heikkenee laseilla. Optikko tietenkin käskee pitämään koko ajan, koska saa sinusta pysyvän asiakkaan, joka joutuu koko ajan hakemaan yhä vahvempia ja vahvempia laseja. Tuo on heidän elinkeinonsa, joten ymmärrät varmaan optikon intressin?

Minulla ainakin näön huononeminen nimenomaan pysähtyi, kun aloin käyttämään koko ajan laseja.