Mitä teet jos karhu lähestyy sinua?
Kommentit (37)
Miksi aina pitää tehdä jotain? tuttaa tuollainen luterilainen asenne että aina pitäisi tehdä jotain.
Luultavasti pissaan housuun.
Teoria on eri juttu kuin käytäntö.
Kaikki tietävät mitä neuvotaan. Jos sellainen ihme oikeasti tapahtuu, niin sittenpä sen näkee.
Karhut ovat upeita eläimiä.
Kysy vaikka Juusolta ja Sulolta.
suomalaisella sisulla kirjoitti:
Huudan: PERKELE!
Toimii varmasti
Lasken alleni ja pyörryn, olettaisin.
Minä ammun sen.
Olen metsästäjä ja metsästän myös karhuja.
Verokarhu saa verkkopankin kautta lisäverosaamisensa, joten sen ei tarvitse lähestyä minua mitenkään.
Jos se entinen yritys metsässä kävelee vastaan, niin sanon, että ei olis kannattanu myydä niitä kolmea raitaa Adidakselle niin halvalla (euroissa 1 600 €). Ja että sulla vois nyt olla komia iso talo tällaisen metsässä asumisen sijaan.
Tosiaan tuttu kokenut metsästäjä, hirvikivääri olalla, oli lähtenyt tarpomaan suon poikki kun metsän isäntä oli vähän murahtanut. Kertoi, että kääntyi ensin kannoillaan ja sitten vasta ymmärsi mikä eläin siellä oli varoitellut. Oli kuulemma niin matala murhadus että rintalastassa tuntui ja linnut puissa pitivät hetken taukoa. Näin helsinkiläisenä en ole koskaan karhua nähnyt muualla kuin eläintarhassa ja nehän ei karjunut, vaan löntsivät lannistuneina ja helteen uuvuttavina. Samalla kerralla kuitenkin 300-kiloinen amurintiikeri tuli kohdalle, ryntäsi vähän kohti perhekuntaamme ja karjaisi. Se oli juuri tuollainen rintalastassa tuntuva ääni. Siinä oli monta metriä väliä ja pleksilasi, teräsverkko ja jykevä aita mutta säikähdin kyllä niin että melkei tuli huonot housuun. Lapsista pienempi pomppasi metrin ilmaan ja kaksi taaksepäin, muttei sentään pärähtänyt itkemään niinkuin isompi. Kyllä ihminen, vaikka salillakin käynyt, on niin heikko ja säälittävä rimpula että harvalle luontokappaleelle pärjäisi taistossa ja niitäkään harvoija ei saa kiinni.
Älä lähesty. Ole niin kuin et olisi edes huomannut karhua. ole rauhallisesti äläkä ota äkkiliikkeitä
Lämpenen lähentelylle ja annan karhun naida minua hellästi perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Harakoin sen.
Karhulla ei ole mitään jakoa vittuni väelle.
Näytän epämuodostuneen haisevan pilluni.