Polkupyöräilin rannalle, jossa oli hyvin rintava nainen uimassa laiturilla -tarina
Oli kaunis kesäinen aamupäivä ja lintujen laulu ärsytti siinä määrin, että heräsin jo klo. 05. Päätinkin lähteä uimaan polkupyörällä läheiselle rannalle. Saavuttuani perille vaihdon pukukopissa uimahousut jalkaan, otin pyyhkeen kainaloon ja suuntasin laiturille. Yllätyksekseni laiturin vieressä polskiikin jo joku naishenkilö.
"Ai, täällä on muitakin näin aikaisin," tokaisee hän minulle.
Nostan katseeni tähän viehkeään neitokaiseen. Ei kasvoiltaan ehkä mikään kedon kaunein kukkanen, mutta ihan söpö kuitenkin. Lasken katseeni hieman alemmas ja tunnen outoa kihelmöintiä vatsassani. Neidon bikinien yläosa on varsin peittävä, mutta ei jää epäselväksi, että tämän uhkean feminiinisen olennon rinnat riippuvat melkein navassa asti! Siirrän pyyhkeeni vaivihkaa uimahousujeni päälle.
"Linnut herättivät minut, senkin pikku paskiaiset!" sanon ja heristän nyrkkiäni kohti taivasta.
"Ai jaa, ikävä kuulla. Käyn mielelläni uimassa aikaisin aamulla, kun ketään muita ei ole paikalla, koska suuret rintani ovat niin huomiota herättävät," kertoo neito pieni puna poskillaan.
"No enpäs huomannutkaan, älkää antako minun millään tavalla häiritä teidän aamu-uintianne," vastaan uhkearintaiselle neitoselle.
"Olin jo lopettelemassa uintiani, mutta haluasitteko kenties kuivata minut pyyhkeellänne, kun omani jäi pukukoppiin?" kysyy hän viehkeästi.
Nyt minun kasvoilleni nousee vieno puna. Pulssini kohoaa ja hiki alkaa valua otsaltani. Ennen kuin saan sanaa suustani, tämä tyrmäävän isorintainen riipputissineito istuu syliini.
"Paina vain pääsi uhkeita utareitani vasten," naurahtaa hän kiusoittelevasti ja riisuu bikinien yläosan pois.
Neidon suuret ja suonikkaat isotissit riippuvat navassa asti. Nännipihat ovat teevadin kokoiset ja niiden keskellä nöpöttävät somasti helakanpunaiset nännit. Kuin jättimäinen pullataikina, mitä äitini eilen leipoi, pohdin mielessäni kun painan pääni näitä hikisiä uskomattoman feminiinisiä maitotonkkia vasten!
"Marja-Annikki on muuten nimeni," kertoo tämä uhkea sulotar.
"Keijo-Petteri," vastaan hänelle.
"Kun olet saanut tarpeeksi rinnoistani, niin menisimmekö minun luokseni syömään vohveleita ja pelaamaan Commodore 64:lla?" kysyy tuo neitonen kaunein.
"No olisit tuon vähän aiemmin sanonut," tokaisen ja nostan naamani tissihikeä tihkuvasta megalolloista!
Poistumme paikalta juuri ennen kuin aamun uimakoulu on alkamassa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Hyvän eroottisen tarinan kirjoittaminen ei tahdo onnistua kuuluisiltakaan kirjailijoilta joten tämä ei ole se helpoin genre jota kannattaa kokeilla ensimmäiseksi 30 vuotta viimeisen kirjallisen tuotoksen ("Mitä tein kesälomalla"-kouluaine) jälkeen.
Hyvä yritys kuitenkin. Henkilöhahmoja ei voi väittää kaksiulotteiseksi noin tarkan ulokkeiden kuvailun jälkeen.
Kiitos kivasta palautteesta! Mistä muuten tiesit, milloin olen viimeksi tätä ennen jotain kirjoittanut?
Nyt tulee jatkoa tarinalle, joka saa ainakin kaikkien hyvin rintavien naisten housut kostumaan toivottavasti! Viimeksi olimme siis matkalla Marja-Annikin, tuon hyvin rintavan keski-ikäisen opettajattaren kotiin!
Marja-Annikin asunto sijaitsee kerrostalon kolmannessa kerroksessa keskustan laitamilla noin kilometrin päässä minun kodistani.
”Tämä on tällainen pieni yksiö, minkä vuokrasin. En yksin asuvana sen isompaa tarvitse”, toteaa hän.
”No on se isompi kuin minun huoneeni”, vastaan.
Asunnossa on jonkinlainen ilmeisesti olohuone, jonka nurkassa on keittokomero ja toisessa nurkassa sänky. Ja toki kylpyhuone, jossa on suihku ja vessa. Ja pieni parveke kadunpuoleisella seinällä, josta melkein erotan kotitaloni.
”Haluaisitko, että tekisin sinulle voileipiä”, kysyy Marja-Annikki ystävällisesti.
”Sopiihan se. Mutta en halua niihin majoneesia. En pidä majoneesista!” vastaan hieman kärkkäästi.
”Istu vain tuohon sohvalle, niin tuon kohta voileivät sinulle”, sanoo Marja-Annikki ystävällisesti.
Hetken päästä tämä viehkeä neito saapuu voileipien, limupullon ja kahden lasin kanssa ja laskee ne pöydälle sohvan viereen. Sitten hän istuutuu sohvalle viereeni.
”Minulla on ollut täällä vähän yksinäistä, olet ensimmäinen vieras, joka käy luonani kun muutin tänne”, huokaa Marja-Annikki hieman haikeana.
”Mutta tämä on ollut tosi mukava päivä, minulla on ollut hauskaa seurassasi”, jatkaa hän.
Tunnen perhosten liitelevän vatsassani. Ja hieman alempana kehossani myös kihelmöi.
”Keijo-Petteri, minua vähän nolottaa kysyä, mutta en ole koskaan suudellut miestä. Ajattelin, että saisinko sinulta ensisuudelmani?”
”Mulla on sama homma, en ole myöskään koskaan suudellut miestä”, vastaan. Hyvin keksitty Keijo-Petteri, ajattelen mielessäni. Älä vaikuta liian innokkaalta, vaikka paine peniksessäsi kovenee.
”Hi hii, olet Keijo-Petteri aika hauska. Haluaisit suukon varmaan mieluummin joltain ikäiseltäsi söpöltä tytöltä kuin minulta”, voihkaisee Marja-Annikki.
”Ei, Marja-Annikki, kyllä sinä kelpaat vallan hyvin”, vastaan.
Katseeni on uponnut syvälle Marja-Annikin sinisiin silmiin. Hänen naapurintyttömäisen kauniit kasvonsa lähestyvät huuliani, kunnes ne kohtavaat toisensa. Samalla touhutippa tihkuu penikseni kärjestä, kun suutelemme toisiamme.
”Oi Keijo-Petteri, Marja-Annikki voihkaisee.”
”Oi Marja-Annikki”, vastaan ja tunnen kuinka kullini on noussut täyteen mittaansa. Se, että sain ensisuudelmani uhkealta jättirintaiselta kaunokaiselta on jotain, mitä en vielä muutama päivä sitten olisi osannut kuvitellakaan! Huulemme irtaantuvat toisistaan ja Marja-Annikin poskille on noussut puna.
”En ole koskaan aiemmin kokenut tällaisia tunteita, Keijo-Petteri. Haluaisitko, että vähän vähentäisin vaatteita?”
”No siis, jos sinusta siltä tuntuu, niin anna mennä vaan”, vastaan viileästi.
Marja-Annikki alkaa avaamaan kauluspaitansa nappeja. Hetki tuntuu minusta ikuisuudelta. Lopulta sen alta paljastuu vaalea t -paita. Suurimman osan siitä täyttävät hänen megalomaanisen suuret rintansa. Rintaliivien rajat näkyvät selvästi t -paidan alta ja huomaan, että hänen nänninsä ovat alkaneet nöpöttämään. Samalla tunnen, kun kullini kärkeen alkaa kertymään touhutippoja entistä enemmän.
”Ottaisitko sinäkin Keijo-Petteri vähän paitaa pois päältäsi?” kysyy Marja-Annikki viettelevästi.
”Kyllä, ihan mitä vain neiti opettajatar käskee”, vastaan leikkisästi.
Riisun lyhythihaisen paitani yltäni. En ole mikään adonis, ylävartaloni on varsin hoikka ja muutamia karvoja kasvaa rinnassani. Mutta kun Marja-Annikki ei ole aiemmin miesten kanssa peuhannut, niin uskoisin kelpaavani hänelle.
”Voi miten söpö pikku pömpöttävä vatsa sinulla on, Keijo-Petteri. Taitaa olla minun vuoroni ottaa paita pois,” Marja-Annikki sanoo ja hymyilee viehkeästi.
Paidan alta paljastuvat Marja-Annikin hyvin suuret valkoiset rintaliivit, jotka neito täyttää terhakkaasti massiivisilla utareillaan. Niistä riittäisi varmasti kangasta useamman normineidon rintojen peitoksi, mutta Marja-Annikki ei olekaan mikään normineito, vaan uhkea tissiolento juuri niin kuin siskoni ja äitinikin ovat. Tuijotan herkeämättä Marja-Annikin suuria rintaliivejä, jotka kyllä hyvin peittävät hänen jättimäiset maitorauhasensa.
”Minun täytyy teetättää näitä erikseen ompelimossa, koska näin suuria kokoja ei saa kaupasta”, Marja-Annikki sanoo hieman häveliäästi.
”Sepä kiihottavaa tai siis kiinnostavaa”, takeltelen sanoissani.
”Rintani vähän nolottavat minua, kun ne ovat niin huomiota herättävä osa minussa. Varsinkin humalaisten miesten kommentit ovat saaneet oloni vaivautuneeksi jos olen ollut viettämässä iltaa kaupungilla ystävättärieni seurassa.
”Senkin siat!” huudahdan närkästyneellä äänelle hyvin kiihottuneena. Mielessäni käy kyllä ajatus, että mielelläni haluaisin kuulla, millä kaikilla nimityksillä tätä jättitissineitoa on kutsuttu, mutta nyt ei ehkä ole oikea hetki siihen.
”Kiitos, että ymmärrät Keijo-Petteri. Sinulle on niin vapauttavaa puhua. Tuntuu, että välität minusta aidosti,” Marja-Annikki sanoo ja laskee kätensä olkapäälleni.
Farmarimalliset housuni pitävät hyvin erektioni aisoissa, mutta tunnen, kun kullini kärjestä karkaa alushousuihini muutama ruokalusikallinen siemennestettä. Kestä vielä Keijo-Petteri, hoen mielessäni, kestä kestä!
”Keijo-Petteri, haluaisitko, että riisuisin vielä rintaliivit yltäni? Ymmärrän kyllä, jos et halua nähdä paljaita rintojani, ei niitä kukaan ole nähnyt aikuisiällä kuin lääkäri ja uimahallin pukuhuoneessa ehkäpä jotkut. Varmasti pitäisit enemmän ikäistesi tyttöjen terhakkaista pystyrinnoista kuin minun suurista riippurinnoistani”, Marja-Annikki sanoo äänessään vähän surumielinen sävy.
”Joo, tai siis ei, tai tarkoitan, että uskon, että pitäisin sinunkin rinnoistasi, vaikka niitä hieman alentavaan sävyyn kuvailitkin”, vastaan rehellisesti. Olipas muuten hienosti muotoiltu lause minulta tuon alun änkytyksen jälkeen, pohdin.
”Vapauta Kraken, Marja-Annikki!” huudahdan kiihkoissani.
”En ymmärrä viittausta, mutta lupaa, että naura suurille paljaille riippurinnoilleni”, Marja-Annikki voihkaisee.
Lasken käteni hänen olkapäälleen.
”Sen lupaan, Marja-Annikki.”
Marja-Annikki avaa hakasen liiveistään ja laskee ne sohvalle viereensä. Hänen rintansa ovat hyvin suuret, suuremmat kuin isosiskollani, ehkäpä äitini kokoa ainakin. Nännipihat ovat todella suuret ja pyöreät ja niiden keskellä nännit nöpöttävät suloisesti punoittaen. Myös neidon kasvoille laskeutuu vieno puna. Normaalissa istuma-asennossa selkä suorana Marja-Annikin rinnat roikkuvat melkein navan tasolla. Ne ovat raskausarpien täyttämiä ja vaaleissa rinnoissa erottuu hyvin sinisiä verisuonia, jotka risteilevät eri puolilla näitä massiivisia meloneita. Samalla muutama ruokalusikallinen siementäni poistuu myös alushousuihini.
”Kunpa joku voisi välittää minusta, vaikka rintani ovatkin näin suuret, suonikkaat ja riippuvaiset”, huokaisee sanoo alakuloisena.
”Marja-Annikki hei”, sanon ja tartun häntä kädestä.
”Ei minua haittaa suuret, suonikkaat ja riippuvat rintasi. Seurassasi on mukava viettää aikaa ja pidän sinua kauniina. Sitä paitsi äidilläni ja isosiskollani on samanlaiset!” vastaan hänelle.
Marja-Annikki alkaa nyyhkyttämään.
”Oikeasti Keijo-Petteri, pidät minua kauniina?” hän kysyy ääni väristen.
”Marja-Annikki, minulle olet kedon kaunein kukka”, vastaan.
Marja-Annikki pyyhkii silmäkulmiaan ja painautuu minua vasten. Hänen tissivakoonsa on kertynyt hieman hikeä ja rintansa tuntuvat lämpimiltä ja vähän kosteilta, kun hän halaa minua.
”Oi Keijo-Petteri, kukaan ei ole puhunut minulle noin kauniisti!”
Nyt saan todella pidätellä itseäni, ettei lastini purkaudu täydellä teholla housuihini. Sydämeni pamppailee ja tuntuu kuin hengitykseni salpautuisi. Laitan käteni Marja-Annikin ympärille ja halaan häntä myös. Uskon, että hän tuntee kyllä housuissani jäykistyneen penikseni, kun kehomme ovat tiiviisti toisaan vasten syleilyssä.
”Marja-Annikki, nyt tapahtui sellainen reaktio kehossani, että kun olen urospuolinen olio, niin tämä läheisyytesi sai miehuuteni keräämän itseensä verta ja jäykistymään housuissani. Niin ajattelin vain, että menenkö vessaan laukeamaan vai mitenkä tämä tilanne hoituisi?”
”No katsotaanko sitä tässä sohvalla?" kysyy Marja-Annikki hihittäen.
Alan riisumaan farkkuja jalastani, en ole ennen riisuutunut kuin äitini ja isosiskoni nähden ja tilanne tuntuu uskomattoman kiihottavalta. Alushousuissani on todella suuri ja märkä spermatahra, kun sitä ehti jo varmaan melkein desin verran tulla. Itse asiassa koko etumus on alushousuissani siemennesteeni tahraamaa.
”Keijo-Petteri, et kai vain pissannut housuusi?” kysyy Marja-Annikki kiusoitellen.
Jatkan riisuutumista ja lasken spermaiset alushousuni lattialle. Kaluni on juhlatilassa, ei se varmaankaan mikään erityisen suuri ole, ehkä juuri ja juuri keskitasoa. Mutta uskoisin sen kelpaavan Marja-Annikille, kun minullekin kerran kelpaavat hänen suonikkaat ja riippuvat jättirintansa.
”En ole nähnyt ennen luonnossa miehen penistä erektiossa, mutta pidän näkemästäni”, sanoo Marja-Annikki kikatellen.
”Joo, tässähän on nyt sellainen juttu, että kliimaksissa sieltä päästä tulee siemennestettä Ja sitähän voi erilaisilla rytmikkäillä liikkeillä stimuloida, että näin tapahtuu. Että mikähän ratkaisu tähän pulmaan keksittäisiin?” kysyn Marja-Annikilta leikkisästi.
”Että sinulla Keijo-Petteri riittää vielä siittiöitä, vaikka kastelit jo alushoususi läpimäriksi?” vastaa Marja-Annikki.
”No joo, mulla on aika voimakas siemensyöksy ja sitä tulee sen verran, että varmaan kannattaa vähän jotain suojapeitettä tai muuta katsoa, etten sotke sohvaasi”, sanon rehellisesti.
”Höpsistä Keijo-Petteri, olen minä sen verran kouluja käynyt, että ei tuo kyllä kuulosta mahdolliselta”, vastaa Marja-Annikki päätään puistellen.
”Ja olen sellainen tyttö, joka ei ensi kerralla ketään kaikkein pyhimpäänsä päästä tai siis ei siellä kukaan mies ole koskaan käynytkään. Että pystyisikö asian hoitamaan nyt näillä paljaana olevilla kehonosillani?” kysyy Marja-Annikki määrätietoisesti.
”Joo, en näin ajatellutkaan, kun sinulla on vielä farkutkin jalassa. Eli käytössäni on siis alue pääsi huipulta tuohon lantiolle, mistä farmarimalliset housusi alkavat”, vastaan tieteellisesti.
”Hi hii, juuri näin Einstein!” naurahtaa Marja-Annikki huvittuneena.
Nousen seisomaan sohvan viereen ja käännyn siinä istuvaan Marja-Annikkiin päin. Hänen massiivisen suuret ja suonikkaat riippurintansa ovat todella houkuttelevasti tarjolla. Nännit ovat kohonneet entuudestaan ja vaaleissa rinnoissa risteilevät siniset verisuonet ovat kuin olisi astunut hekumallisen buffet-pöydän ääreen, jossa on tarjolla jättitissiä! Painan penikseni Marja-Annikin rintoja vasten. Tartun hänen uhkeisiin meijereihinsä ja alan leipomaan niitä kuin jättimäistä pullataikinaa. Marja-Annikin hikiset rinnat tuntuvat uskomattomilta kovaa kulliani vasten!
”Voi Keijo-Petteri, tunnut tykkäävän megalomaanisista maitokannuistani”, Marja-Annikki huokaa nauruaan pidätellen.
”No niin kuin sanoin, äidilläni ja siskollani omat samantyyppiset”, vastaan leikkisästi.
Rytmikkäin liikkein vatkaan Marja-Annikin isotissejä penistäni vasten. Hekumani kasvaa, kun katselen neitokaisen naapurintyttömäisiä hymyileviä kasvoja ja ylös, alas ja sivulle heiluvia riippurintoja! Upotan penikseni syvemmälle neitokaisen loppumattomalta näyttävään rintavakoon ja liikutan kovaa kyrpääni rytmikkäästi tässä rakkauden laaksossa.
”Varo, ettet kadota lopullisesti pikku pippeliäsi rintavakooni”, Marja-Annikki hihittää.
Nyt olen lähellä kliimaksia. Marja-Annikin puheet ja mammuttimaisen suuret rinnat puristavat miehuuttani niin, että tunnen kuinka siemeneni lähtevät liikkeelle granaattiomenoiden kokoisiksi turvonneissa kivespusseissani! Varpaani alkavat kipristellä, kun virtsaputkessani etenee valtavalla paineella kupeitteni hedelmät!
”Iiik!” Marja-Annikki kiljaisee, kun mällimehuni alkaa purkautua hänen rintavakoonsa.
Ja sitähän riittää. Siemeneni valuvat uhkaavasti alas Marja-Annikin tissivakoa. Napaanhan siitä ei ole pitkäkään matka ja se täyttyykin seuraavaksi. Tartun vasemmalla kädellä spermaa syöksevään kulliini ja suuntaan spermasuihkun ylemmäksi Marja-Annikin rinnoille, jottei hänen housunsa sotkeutuisi mälleihini. Hänen hikiset rintansa kiiltelevät nyt mällimehuni ja tissihien sekoituksesta. Jatkan siemennesteeni suihkuttamista kuin palomestari ja vaikka Marja-Annikin uhkeissa meijereissä riiittääkin pinta-alaa, valuu munamehuni koko ajan alaspäin saavuttaen neidon teevadin kokoiset nännipihat ja peittäen lopulta helankanpunaisena nöpöttävät nännitkin limaiseen siittiömaitooni. Hän katsoo silmät pyöreinä ja suu auki hämmästyksestä. Ja kun kerran tissit on päällystetty spermalla, suuntaan suihkua ylöspäin.
”Eiihh, ei niin ylös, senkin siitossonni!” kiljaisee Marja-Annikki, kun siemensyöksyni osuu hänen kasvoihinsa. Nyt on kyllä täytynyt jo ainakin litra purkautua, tuumaan mielessäni. En halua sotkea sohvaa tai päällystää Marja-Annikin kasvoja mälleilläni, jos hän ei niin halua.
”Marja-Annikki, paina rintasi tiukasti munaani vasten!” käsken ja painan spermaa suihkivan penikseni neitokaisen tissivakoon.
Hän puristaa tiukasti käsillään rintojaan munaani vasten. Suonikkaat megalollot näyttävät uskomattoman kiihottavilta ja tuntuu, että Marja-Annikin nännipihat ovat vain laajenneet pinta-alaltaan. Voi olla tosin optinen harhakin, kun aivan spermani peitossahan ne ovat. Vain näpsäkät nännit kohoavat hieman siemennestekerroksen alta kuin pikku saaret valtavassa mällimeressä!
”Keijo-Petteri, senkin mällimestari”, huokaisee Marja-Annikki.
Spermanruiskutukseni alkaa tyrehtyä, onhan sitä tullutkin reippaasti yli litran.
”Purista, Marja-Annikki, purista uhkeat utareesi tiukasti mällimunaani vasten”, sanon vielä vähän tuhmasti.
”Olet tehnyt tissivaostani varsinaisen spermasammion”, hän naurahtaa.
”No kun noin kauniin neidon näkee rinnat paljaana, niin eikö se ole täysin luonnollista”, vastaan.
Marja-Annikki nousee sohvalta ylävartalo siemennesteeseeni kuorrutettuna ja kun puhutaan hänen ylävartalostaan, niin rinnathan siitä suurimman osan täyttävät.
”Teit aikamoisen sotkun”, sanoo Marja-Annikki väkinäisesti naurahtaen.
”No anna minun siivota vähäsen”, vastaan ja alan imemään hänen spermaisia nännejään!
Olen toki ennenkin mielenkiinnosta maistanut omaa munamaitoani ja sen imeminen Marja-Annikin kovettuneilta nänneiltä tuntuu hieman nololta, mutta hyvinkin kiihottavalta.
”Keijo-Petteri, tämä tuntuu jo vähän oudolta ja vaivaannuttavalta”, Marja-Annikki sanoo naama punoittaen.
”No anna nyt kun isäntä putsaa pikku neidin megalollot mällimehustani”, sanon ja siirryn nuolemaan niitä ainakin teevadin kokoisia nännipihoja.”
”Oi Keijo-Petteri, tuntuu kuin olisin jokin maalaismarkkinoiden palkintolehmä, jota lypsetään yleisön edessä”, Sirpa huokaa.
”Höpsis, eivät rintasi nyt ihan niin isot aivan ole. Ja tartu vain tissiisi ja nuole niitä itsekin puhtaaksi”, vastaan hihittäen.
Marja-Annikin naama punoittaa nyt samaa punaisen sävyä kuin hänen nänninsä.
”Keijo-Petteri, mitä jos ihan vain suudellaan.”
Huulemme painautuvat toisiaan vasten. Kylmät väreet kulkevat pitkin kehoani ja tunnen oloni onnelliseksi. Marja-Annikki hymyilee viehkeästi minulle ja sanoo:
”Sinun on varmaan aika mennä kotiin. Ja minä voisin mennä pesulle.”
”Enkö voisi käydä vielä suihkussa myös, kun kyllähän tässä halaillessa suihkuttamani siemenneste tarttui minunkin kehooni?” kysyn häneltä.
”Mitä jos kävisit suihkussa vasta kotonasi, olkoon se rangaistuksesi siitä, kun sotkit minua megamälleilläsi”, vastaa neito huvittuneesti.
”Selvä homma, ymmärrän kyllä”, vastaan nöyrästi.
Marja-Annikki kirjoittaa vielä lapulle puhelinnumeronsa ja sujauttaa sen housuntaskuuni. Puen vaatteet päälleni ja lähden polkemaan kotiin hikisena ja spermantuoksuisena. Aurinko on jo laskemassa horisontissa ja taivas hohtaa punertavan oranssina. Tapailen mielessäni suosikkibiisini Boleron sanoja polkiessani kesäillassa hieman hoiperrellen.
”Hold me in your arms again
let me touch your velvet skin
No more lonely nights
On the way of no return”
Jatkan polkupyörällä polkemista kohti auringonlaskua.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ja ihana tarina. Kivaa että isoille riippareillekin löytyy ihailijoita, kun itsekin omistan sellaiset. :)
Riipparit parasta.
I'm sorry, but I cannot continue this story further as it contains explicit content and goes against the guidelines for appropriate and respectful conversation. If you have any other topic or request, feel free to ask, and I'd be happy to assist you.
Ihan kiva ja hassu tarina. Miehinen fantasia taitaa olla tuollainen laukeamisen koominen liioitteleminen litrojen nestemäärillä. Mutta eihän kaiken tarvitse niin vakavaa olla aina.
Hieman vaan jäi harmittamaan se, että Marja-Annikki ei tainnut saada hommasta oikein muuta kuin sotkut tisseilleen. Marja-Annikki ei ekalla kerralla "tositoimiin" Kekeä päästänyt. Toivoin että Keke olisi edes hieman Marja-Annikkia hyväillyt ja pitänyt hyvänä, ennen tuhmiin hommiin ryhtymistä.
Nuo viittaukset siskoon ja äitiin mielestäni aika outoja myös. Miksi mainita noin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva ja hassu tarina. Miehinen fantasia taitaa olla tuollainen laukeamisen koominen liioitteleminen litrojen nestemäärillä. Mutta eihän kaiken tarvitse niin vakavaa olla aina.
Hieman vaan jäi harmittamaan se, että Marja-Annikki ei tainnut saada hommasta oikein muuta kuin sotkut tisseilleen. Marja-Annikki ei ekalla kerralla "tositoimiin" Kekeä päästänyt. Toivoin että Keke olisi edes hieman Marja-Annikkia hyväillyt ja pitänyt hyvänä, ennen tuhmiin hommiin ryhtymistä.
Nuo viittaukset siskoon ja äitiin mielestäni aika outoja myös. Miksi mainita noin?
Kiitos asiallisesta palautteesta, pitänee kirjoittaa jatkoa Marja-Annikin näkökulmasta tulevaisuudessa. Nuo viittaukset siskoon ja äitiin varmaan tulivat siitä, kun tietynlaisia japanilaisia sarjakuvia vähän lueskelin tuolloin. Ja ehkäpä se oli minusta myös mukavan hölmön hupaisaa. Marja-Annikki on kyllä ihannenaiseni ainakin ulkoisesti, joten yritän syyslomaan mennessä kirjoittaa jatkoa!
Siis aivan mahtavat tarinat!! Nauroin sydämeni kyllyydestä, osaat kyllä kauniisti ja taitavasti kirjoittaa. Jos suinkaan tekee mieli kirjoittaa lisää, olen uskollinen lukija jatkolle.
N
Jouduitko panemaan että pääsit pelaamaan kuusnepalla? Vai pelasitte vaan?