Naisella deittiprofiilin kaikissa kuvissa kalja tai drinkki kädessä, kannattaako jättää väliin?
Kommentit (17)
On, jätä väliin. Naisen alkoholismi on vielä edelleen yllättäen sellainen tabu, että siihen on vaikea edes puuttua.
No nainen on ilmeisesti jonkinlainen bilehile. Jos haaveilet rauhallisista koti-illoista ja vaelluksista luonnossa niin ehkä ei kiinnostuksenkohteet kuvien perusteella mätsää.
On jopa muotia ns. elämänkoululaisten piirissä. Samoin saarasiepit yms. pitävät jopa viinibileitä ja jokaikisessä instakuvassa viiniä juodaan.
Eivät suostu myöntämään että alkoholisteja ovat.
Hän on ehkä bilehile ja tykkää juhlia. Jos itse olet koti-ihminen tai viihdyt luontopolulla ja museoissa, olette varmaan liian erilaisia.
Jos oot pillun perässä (yleensähän se on se mitä ensisijaisesti haette), ei varmaankaan haittaa naisen alkon käyttö, voi olla jopa hyötyä.
Ei tietenkään. Alkoholi vähentää estoja, joten saat naisen varmasti pienellä vaivalla sänkyyn.
Luulisi ihan itse osaavan tehdä omaa elämää koskevia päätöksiä.
On. Alkoholi tuhoaa AINA aivosoluja.
Ei kannata vaikka olisit itsekin bilehile. Jossain vaiheessa jompikumpi "aikuistuu" ja toisen jatkuva kittaaminen käy hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Alkoholi vähentää estoja, joten saat naisen varmasti pienellä vaivalla sänkyyn.
Tämä on totta. Minulla on tuollainen tuttu (ja on muuten eräässä deittipalvelussa tälläkin hetkellä) ja häneltä saa pildeä jos tajuaa vaikka tulla kylään ja tuoda pari kaljaa mukana. Saanti on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vaikka olisit itsekin bilehile. Jossain vaiheessa jompikumpi "aikuistuu" ja toisen jatkuva kittaaminen käy hermoille.
Ai että bilehileiden ei kannata etsiä kumppania lainkaan?
Kyllä tuommoisilla kuvilla haluaa viestittää, että alko maistuu ja etsii samanhenkistä ihmistä. Saattaa olla alkkis tai nuori bilehile, mutta kannattaa ohittaa jos itsellä elintavat ja arvot erilaiset
Jos haluat varmasti pildee jo ekoilla treffeillä niin kannattaa kokeilla. Muutenkin jos vain seksiä etsii, sillä moni tuollaisilla kuvilla esittäytyvistä naisista on melkoisia koneita seksin suhteen.
polttaa luultavimmin myös tupakkaa, joten jos haluat myös löytää äidin lapsillesi, niin etsi ensin hiukan täyspäisempiä vaihtoehtoja
Luultavasti olisi myös minulla ihan sen takia että en ota koskaan selfieitä ja ainoat kuvat minusta olisi kavereiden räpsimät kun ollaan viihteellä yhdessä. Ne 2-4 kertaa vuodessa ei minusta vielä holistia tee.
on