Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras sauvasekoitin? Olisi tarve.

Vierailija
26.06.2021 |

Kokkaan paljon kaikenlaista, tekeekö lisävarusteilla mitään?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauva surraamaan kirjoitti:

Sauvalle töitä makuuhuoneen puolella.

Ei, tämä on keittiöketju!

Vierailija
42/54 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Bosch, jonka ostin usean halpisversion jälkeen. Boschissa on kaksi eri kokoista sekoitinvartta (pieni esim majoneesin tekoon). Voin todella lämpimästi suositella Boschia, se on tehokas, helppokäyttöinen ja helppo myös puhdistaa. Minulla on parikin blenderiä, joita aiemmin käytin esim. smoothieiden tekoon, mutta nykyään käytän kaikkeen sauvasekoitinta. Aiemmassa (Lidlin mallissa) oli lisävarusteina silppuri ja vispilä. Itse sauvasekoitin hajosi jo takuuaikana, mutta silppuria käytän edelleen satunnaisesti. Vispilää en ole käyttänyt koskaan, sähkövatkain on niin paljon tehokkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamixia on arvioitu kestäväksi sauvasekoittimeksi: https://minasydankoti.fi/kokemuksia-bamix-classic/

Vierailija
44/54 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin muutamia ja Bamixiin jäin koukkuun.

Mikä siinä on parempaa?

Ei tarvitse ostaa joka vuosi uutta. Minulla on vieläkin käytössä joskus 1980-luvulla ostettu. Myllyosa päätti päivänsä jo vuosikymmeniä sitten ja johto on uusittu kerran.  Onhan siinä vähän paha ääni, mutta toimii.

Vierailija
45/54 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä hieromasauvat ämpäriin ja ravista. Sitten vaan nautiskelmaan

Vierailija
46/54 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamix täälläkin ollut 2-3 vuotta, enkä vaihda. Ainoastaan taikinat eivät onnistu sillä ja pottumuusiin on liian tehokas. Kaikki muu sujuu. Eikä kyllä ole mitenkään äänekäs!

Vierailija
47/54 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bamixia kehutaan, mutta kukaan ei osaa kertoa yhtäkään perustetta sen paremmuudelle.

Totta.  Ihmiset uskovat Bamixin olevan parempi vain siksi, että se on kalliimpi.  Ja kun tarpeeksi moni (tai sama tyyppi monta kertaa) toistaa, kuinka Bamix on paras, palstalla aletaan tulla Bamix-uskoon.

Sandra

Vierailija
48/54 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Bosch, jonka ostin usean halpisversion jälkeen. Boschissa on kaksi eri kokoista sekoitinvartta (pieni esim majoneesin tekoon). Voin todella lämpimästi suositella Boschia, se on tehokas, helppokäyttöinen ja helppo myös puhdistaa. Minulla on parikin blenderiä, joita aiemmin käytin esim. smoothieiden tekoon, mutta nykyään käytän kaikkeen sauvasekoitinta. Aiemmassa (Lidlin mallissa) oli lisävarusteina silppuri ja vispilä. Itse sauvasekoitin hajosi jo takuuaikana, mutta silppuria käytän edelleen satunnaisesti. Vispilää en ole käyttänyt koskaan, sähkövatkain on niin paljon tehokkaampi.

Joskus varmaan osuu huonompia yksilöitä kohdalle.  (Hiljan ostimme kaksi samanlaista lämpöpuhallinta.  Toinen lakkasi toimimasta alle kuukauden käytön jälkeen, toinen, jota vieläpä on käytetty raskaammin, toimii nyt jo kolmatta kuukautta.  Kaksi vuotta muistaakseni on takuu.  Sama varmaan voi käydä ainakin halvempien sauvasekoittimen kohdalla.)  Meillä on ollut Lidlin sauvasekoitin ammattimaisessa käytössä jo monta vuotta ja toimii yhä moitteettomasti.

Vierailija
49/54 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynamic Master. Gigantissa 899€. Parasta kyselit.

Vierailija
50/54 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes päivittäin käytössä 70-luvun alussa ostettu Bamix. Yhden terän olen ostanut. Toimii ihan kuin uutena.

Vierailija
51/54 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta sitten Hong Kong -kaupasta (Rusta) ostettu mikälie. 12.90 ja toimii kuin junan vessa, ihan sama mitä sinne kulhoon laittaa.

Vierailija
52/54 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kovin tykästynyt Smeg -sauvasekoittimeen. Tästä artikkelista löytää tän vuoden parhaat sauvasekoittimet listattuna:

https://valoisahuone.fi/paras-sauvasekoitin/

Vierailija
53/54 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi tai seitsemän vuotta ollut käytössä Lidlin vekotin. 600W, säädettävä kierrosnopeus ja turbokytkin. Hintaa oli alle 20euroa. Käy ja kukkuu. Viikoittain on käyttöä ollut ja tehot riittäneet. 

Vierailija
54/54 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Braunin tehokas sauvasekoitin. Olen kuitenkin myymässä sitä pois.

Punainen Bamix on mielessäni.

Kokkaan paljon ja laitteita on paljon. Tärkeintä on että saa käyttää sellaisia laitteita ja välineitä mistä itse tykkää.

Tiedän henkilön joka tekee todella hyvää ruokaa ja hänellä välineet ihan onnettomia.

Ainut veitsi oli emännän puukko. Ikivanha valettu puukko. Ihastuin siihen koska oli niin veikeä väline.

Ostin juuri Braunin. Miksi olet myymässä omaasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä