Paras sauvasekoitin? Olisi tarve.
Kokkaan paljon kaikenlaista, tekeekö lisävarusteilla mitään?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Eikö pikkuinen blenderi aja käytännössä saman asian ja enempikin? En ainakaan itse ole sauvaa käyttänyt enää blenderin hankkimisen jälkeen. Jotenkin niin paljon kätsympi.
Tein juuri sosekeittoa. Sauvalla sai soseutettua suoraan kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pikkuinen blenderi aja käytännössä saman asian ja enempikin? En ainakaan itse ole sauvaa käyttänyt enää blenderin hankkimisen jälkeen. Jotenkin niin paljon kätsympi.
Molemmille on kyllä käyttöä ainakin minun keittiössäni.
Bamixia kehutaan, mutta kukaan ei osaa kertoa yhtäkään perustetta sen paremmuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Bamixia kehutaan, mutta kukaan ei osaa kertoa yhtäkään perustetta sen paremmuudelle.
Joku bamixin markkinoija asialla
Vierailija kirjoitti:
Kestävä, tehokas, helppo puhdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestävä, tehokas, helppo puhdistaa.
Niin kuin melkein kaikki muutkin
Kalleimmassa bamixissa on 200 watin teho, eikä teräosaa saa irroitettua koneeseen. Halpiskoneissakin non nykyään 700-1000 wattisia ja irroitettavilla teräosilla varustettuja malleja. Retroilusta innostuneelle bamixista saa varmaan aitoa 70-luvun eksklusiivistä tunnelmaa.
Mitä te teette sauvasekoittimella? Käytän blenderiä, vatkainta ja yleiskonetta, enkä vaan keksi, mihin ihmeeseen käyttäisin sauvasekoitinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette sauvasekoittimella? Käytän blenderiä, vatkainta ja yleiskonetta, enkä vaan keksi, mihin ihmeeseen käyttäisin sauvasekoitinta.
Teen mm majoneesin sillä sekä keitto on niin kätevä soseuttaa kattilassa, ei tule tiskiä muuta kuin se terä eikä tarvitse kuumaa keittoa siirtää blenderiin.
Vierailija kirjoitti:
Soseutan keittoja suoraan kattilassa, säästää tiskiä. Majoneesin saa helposti ja nopeasti aikaiseksi. Kaikkeen mihin ei viitsi tehdä ylimääräistä tiskiä. Blenderi vaatii paljon isomman annoksen kuin sauvasekoitin toimiakseen kunnolla.
Eikö tosiaan ole mitään lisävarustekokemuksia kenelläkään?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä ettei kukaan viitsi.
Noin 50 ihmistä on jo vastannut, mutta et usko.
Osta mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä ettei kukaan viitsi.
Noin 50 ihmistä on jo vastannut, mutta et usko.Osta mitä haluat.
Vai oletkohan sittenkin sinä niin tyhmä ettet tajua ettei minulla ole aikomustakaan ostaa mitään sauvasekoitinta, kunhan tulin katsomaan kuinka moni vielä uskoo 70-luvun pölynimurikauppiaiden myymään alitehoiseen pas kaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmassa bamixissa on 200 watin teho, eikä teräosaa saa irroitettua koneeseen. Halpiskoneissakin non nykyään 700-1000 wattisia ja irroitettavilla teräosilla varustettuja malleja. Retroilusta innostuneelle bamixista saa varmaan aitoa 70-luvun eksklusiivistä tunnelmaa.
1000 watin sauvasekoitin 🤣
Oikeasti tuhannella watilla savolaismallinen soutuvene liikkuu melko nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt pistorasiaa yhdessäkään.
Bamix.
Mulla on käytössä joskus 80-luvulla hankittu bamix. Välillä oli keskihintaisia "nykylaitteita", kun bamix muka oli hankala ja iso. Mutta niistä muovisista halkeili ne muoviosat (esim kiinnitys sen "käsiosan" ja irrotettavan osan välillä oli sellainen kierrettävä ja toinen osa halkesi kiristettäessä). Toinen muovilaite värjäytyi keltaiseksi, kun soseutin keittoa, jossa oli curryä 🤷 Ei putsaantunut pesukoneessa, jäi kamalan näköiseksi.
Bamixista vaan terä irti ja nopea pesaisu tiskiharjalla. Terä tiskikoneeseen ja valmis.
Rahan arvoinen laite, hyvin kestävä, helppo putsata (koska terästä), paljon tehokkaampi, kuin muoviset nykylaitteet, jotka minulla oli.
Paras on lähes neljän hevosvoiman tehoinen Blendtec Pro. Ei mitää sauvoja tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäpä vaan tyyppikilpivastaavan kanssa sitten tukesille vänkäämään asiasta. Toivotan onnea.
Mulla Braunin tehokas sauvasekoitin. Olen kuitenkin myymässä sitä pois.
Punainen Bamix on mielessäni.
Kokkaan paljon ja laitteita on paljon. Tärkeintä on että saa käyttää sellaisia laitteita ja välineitä mistä itse tykkää.
Tiedän henkilön joka tekee todella hyvää ruokaa ja hänellä välineet ihan onnettomia.
Ainut veitsi oli emännän puukko. Ikivanha valettu puukko. Ihastuin siihen koska oli niin veikeä väline.