Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille huomautellaan vakavuudesta/hymyilemättömyydestä?

Vierailija
26.06.2021 |

Alkaa pikkuhiljaa rasauttaa tämä. Miksi tämä liikuttaa muita niin paljon? Olen kuitenkin kohtelias jne. Ei kukaan muukaan hymyile jatkuvasti niin miksi minun pitäisi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on oikeasti sanottu siitä kun aina hymyilen... Enkä edes voi sille mitään. On varmaan joku sisäinen jännitys reaktio kun olen ahdistunut. Että kyllä ne ihmiset huomauttelee kaikesta

Vierailija
22/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään asiaa itseään sen enempää kritisoimatta (se ei kuulu minulle) olen kyllä huomannut että erityisesti nuorison parissa vakavailmeisyys ja kuivakka olemus on hyvin muodikasta. Ehkä ap voisi ajatella asiaa tältä kannalta?

Kai muoti-ilmiö erottuu jonkin verran enemmän naisissa, mutta ilmiö on kyllä sukupuolesta riippumaton. Kiinnostaa kyllä ihan vain yleisesti tämän muodin taustat.

Mutta kun se vakavailmeisyys on se naaman perusilme. Pitäisikö hymyillä koko ajan? Siitä vasta ihmettelyä tulisikin kun istuisi luentosalin perällä jokerihymy naamalla pari tuntia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perusilme just tuollainen resting bitch face, ja siitä olen saanut kuulla koko ikäni. Jos yritän väkisin hymyillä / olla iloisen näköinen, niin lopputulos on lähinnä hirviön irvistys tai Irvikissa. Että valitse nyt siitä sitten...

Vierailija
24/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta odotetaan aina jatkuvaa puhetta ja hymyilyä. Rasittavaa.

Eikös naisen ”pitäisi” juuri olla hiljaa? :D sitten kun on niin sitä huomauttelua ja kyselyä...

Vierailija
25/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään asiaa itseään sen enempää kritisoimatta (se ei kuulu minulle) olen kyllä huomannut että erityisesti nuorison parissa vakavailmeisyys ja kuivakka olemus on hyvin muodikasta. Ehkä ap voisi ajatella asiaa tältä kannalta?

Kai muoti-ilmiö erottuu jonkin verran enemmän naisissa, mutta ilmiö on kyllä sukupuolesta riippumaton. Kiinnostaa kyllä ihan vain yleisesti tämän muodin taustat.

Mitä ihmetä sinä selität?

Oma perusilmeeni on juurikin tuollainen resting bitch face ja nuorempana sain jatkuvasti siitä kuulla. Sorruinkin tekohymyilemään, mikä on todella raskasta ja vie keskittymiskyvyn muuhun, kun sitä pitää tehdä koko ajan.

Höpsis. Sinäkin käytät tuota termiä vain koska se kuulostaa mielestäsi hienolta. On niin coolia, kun on "resting bitch face". 

Vierailija
26/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hymyilemisestä huomauttaminen on vallan käyttöä. Jätä omaan arvoonsa. Ei tarvitse hymyillä, jos ei hymyilytä. Eikä se kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
27/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jopa töissä joutunut puhutteluun koska olen liian vakava ja hymytön.

Olisin ymmärtänyt jos kyseessä asiakaspalvelutyö, mutta ei, tehdastyö jossa ei kukaan muu näe naamaani kuin työkaverit ja esimiehet.

Vaikuttaa kuulemma liikaa työilmapiirin jos ei hymyile.

Vierailija
28/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautellaan. Tosin ensin huomauteltiin siitä kuinka ikävä ienhymy onkaan ja kuinka kiva olisi kun hymyilisin yhtä nätisti kuin "kirsi"-serkkukin..

Vierailija
29/29 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaile samalla mitalla takaisin. Miksi naiset eivät vastaa takaisin? Kyllä sen jälkeen hiljenee, kun opit vastaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän