Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko valmiita uuteen sulkuun

Koronabebbu
26.06.2021 |

Nyt on vielä koneet jumissa niin ei saada lukuja ulos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ”uuteen sukuun”

En ole menossa enää avioon.

Vierailija
2/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko valmistautua kun hesalaiset potkupallomatkailijat niin haluaa ja lähditte heti matkailemaan ympäri suomea. Kylllä teitä rakastetaan kovalla kädellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt jo puolitoista vuotta karanteenia vastaavissa oloissa, ei tunnu missään. Sulkuun vaan!

Vierailija
4/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä ei siihen nyt ole varaa. On muutenkin rahat tiukilla.

Vierailija
5/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Huomasin juuri että tämän koronakohkauksen aikana olen kuin vaivihkaa erakoitunut entisestään. Kasvimaa kukoistaa ja kauppa-asiat hoituu lähes täysin hävikkikaupoista Postin välityksellä.

Juu, olen edelleen valmis, vaikka ydintalveen😐 (on se sitten hyvä taikka huono asia...)

Vierailija
6/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt jo puolitoista vuotta karanteenia vastaavissa oloissa, ei tunnu missään. Sulkuun vaan!

Kunhan eivät palstaa sulje

Vierailija
7/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sulkuja alun alkaenkaan olisi pitänyt laittaa. Tällä saadaan vain yhteiskunta nurin ja se kai se on tarkoituskin. 

Vierailija
8/8 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uutta sulkua kansalaisilta kysytä, se on vääjäämätön totuus, sulkuja tulee viimeistään syyskuun alussa, ennusteeni on tähänkin mennessä osuneet melko nappiin. Syyskuussa on taas naamat vintallaan, kun ei pääse rellestömään mielin määrin. Hyvä, sulkuja tulee, lockdowniin mennään. Pietarista saapuvilla jo 125 uutta tartuntaa ja montako jatkotartuntaa.