Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kumman miehen ottaisit mieluummin:

Vierailija
26.06.2021 |

Miehen, jolla lapset viikko-viikko systeemillä ja näiölä viikoilla haluaa keskittyä vain lapsiinsa.
Vai miehen, joka harrastaa aktiivisesti metsästystä. Metsällä siis vierähtää metsästyskaudella koko viikonloput, toisinaan kalastaa koko viikon Lapissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla sen metsästäjän, mutta oikeassa elämässä paljon muukin vaikuttaa.

Vierailija
22/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia = miehekäs ja hedelmällinen

Metsästää = osaa hankkia ruokaa pöytään

Molemmat hyvä, voisi olettaa tuollaisen miehen olevan selkärankainen ja luotettavampi kuin joku lapseton ja ruokansa pelkästään kaupoista rahalla hankkiva kaupunkilaispoju, jolle ghostaaminen, päällekkäiset suhteet ja minäkeskeisyys on normi eikä perhearvoja ole olemassakaan.

Mä en kunnioita sellaisia miehiä ollenkaan, ovat pahnanpohjimmaisia luusereita silmissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen joka kalastaa Lapissa viikon, pidän erähenkisistä miehistä. En ihastu kaupunkilaismiehiin helposti.

Vierailija
24/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on yhä metsästäjä, en toisella lihantuojalla mitään tekisi. Eikä ole aikeita muuttaa vuosiin kenenkään kanssa yhteen, muutenkin pidän omasta ajasta, joten tuo viikkoisä olisi valintani näillä tiedoin. Joskus harvoin voisimme leikkiä uusperhettä kaikkien lasten kanssa, muuten keskittyisimme oman kodin asioihin eri osoitteissa.

Vierailija
25/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaisi kumpikaan.

Vierailija
26/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän kummatkin Tinderissä vasuriin. Haluan miehen, jolla on aikaa minulle. Lapset eivät useinkaan selviä miehen profiilista, mutta metsästys ilmenee. Varsinkin kuolleita kaloja esitellään auliisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän