Nainen kumman miehen ottaisit mieluummin:
Miehen, jolla lapset viikko-viikko systeemillä ja näiölä viikoilla haluaa keskittyä vain lapsiinsa.
Vai miehen, joka harrastaa aktiivisesti metsästystä. Metsällä siis vierähtää metsästyskaudella koko viikonloput, toisinaan kalastaa koko viikon Lapissa.
Kommentit (26)
Lapsia = miehekäs ja hedelmällinen
Metsästää = osaa hankkia ruokaa pöytään
Molemmat hyvä, voisi olettaa tuollaisen miehen olevan selkärankainen ja luotettavampi kuin joku lapseton ja ruokansa pelkästään kaupoista rahalla hankkiva kaupunkilaispoju, jolle ghostaaminen, päällekkäiset suhteet ja minäkeskeisyys on normi eikä perhearvoja ole olemassakaan.
Mä en kunnioita sellaisia miehiä ollenkaan, ovat pahnanpohjimmaisia luusereita silmissäni.
Miehen joka kalastaa Lapissa viikon, pidän erähenkisistä miehistä. En ihastu kaupunkilaismiehiin helposti.
Ex on yhä metsästäjä, en toisella lihantuojalla mitään tekisi. Eikä ole aikeita muuttaa vuosiin kenenkään kanssa yhteen, muutenkin pidän omasta ajasta, joten tuo viikkoisä olisi valintani näillä tiedoin. Joskus harvoin voisimme leikkiä uusperhettä kaikkien lasten kanssa, muuten keskittyisimme oman kodin asioihin eri osoitteissa.
Itse vedän kummatkin Tinderissä vasuriin. Haluan miehen, jolla on aikaa minulle. Lapset eivät useinkaan selviä miehen profiilista, mutta metsästys ilmenee. Varsinkin kuolleita kaloja esitellään auliisti.
Noilla tiedoilla sen metsästäjän, mutta oikeassa elämässä paljon muukin vaikuttaa.