Onko tää valkovuotoa?
Niin, näin aluksi haluun sanoo anteeksi että tulin täältä kysyyn, vaikken mikään äippä olekkaan, mutta oletin täältä löytyvän naisia jotka osaa vastata. :D
Oon siis 13-vuotias, ja mulla on alkanut tuleen jotain limasta pikkareihin. On kirkasta, pissan näköstä mutta limaista. Tää on kanssa aika runsasta, eli ei oo vaan viiva. Näyttää enemmän läntille. Terkkarin tunneilla kyllä valkovuodosta ollaan puhuttu, mutta kuvaili sitä pieneks vaaleeks "noroks" pikkareissa, ja sain sellasen kuvan että se ois kuivaa(?) Kysymys kuuluu siis, onko tää valkovuotoa? (ei oo kusta ainakaan, siitä oon varma ;D)
Ja ei ole kuukautisetkaan alkanut, jos joitan kiinnostaa.
Kommentit (13)
jooh kyllä se ihan valkovuotoa on, joillaki sattuu vaan tuleen enemmän.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:47"]
jooh kyllä se ihan valkovuotoa on, joillaki sattuu vaan tuleen enemmän.
[/quote] Huh, sepä kiva kuulla! Ajattelin jo että tää on joku tulehdus :D
Voi myös olla niin että eri kohdissa kuukautiskiertoa tulee runsaammin tai eri paksuista :-)
Ootko varma ettei ole vaan hiivaa? Jos tulee kourallinen kökköä niin voi olla hiivaa. Sori, oli ihan pakko legendaarisen ketjun muistoksi ;)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:51"]
Voi myös olla niin että eri kohdissa kuukautiskiertoa tulee runsaammin tai eri paksuista :-)
[/quote] mun valkovuoto ei ollut alkanut ees ennen tätä
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:54"]
Ootko varma ettei ole vaan hiivaa? Jos tulee kourallinen kökköä niin voi olla hiivaa. Sori, oli ihan pakko legendaarisen ketjun muistoksi ;)
[/quote] Ei oo yhtään kökköstä, eikä haise pahalle. Ei siis hiivaa mun mielestä?
Kuulostaa valkovuodolta. Hiivatulehdus oireilisi luultavasti myös kutinana.
Juu valkovuotoa taitaa olla. Ihan normaalia siis, ei tarvi huolestua :) Tulehdus oireilis muillakin tavoilla.
kiitos vastanneille, tuli kyllä helpottunut olo :)
Kohta sulla varmaan alkaa myös kuukautiset. Kannattaa ihan rohkeasti jutella äitisi kanssa näistä jutuista, jos mahdollista. :)
Ap missä asut? onks sulla siskoja tai veljiä? Voinko olla sun poikaystävä oon 13v poika