Selittäkää tämän miehen käytös
Olen eronnut kahden lapsen äiti. Eron jälkeen menin tinderiin ainoana tavoitteena harrastaa seksiä jonkun kanssa. Bongasin juuri sopivan miehen, uber komea, itseäni 11 vuotta nuorempi, niin pelimiehen otteet kuin olla ja voi. Vietettiin pari yötä yhdessä ja oli ihan mahtavaa. Hyvästelin huippuhyvissä fiiliksissä ja ajattelin etten koskaan enää kuule mitään. No näin ei käynyt, vaan mies alkoi pommittaa minua viesteillä ja huolimatta siitä, että päädyttiin eri maihinkin asumaan, meillä oli reilun vuoden kestänyt intensiivinen ja myrskyisä seksisuhde. Kyllä siinä jotain muutakin tunnetta oli aina ajoittain, mutta lähtöspeksit sellaiset ettei kumpikaan niiden kanssa ottanut mitään ratkaisevia askelia. Sitten minä lopetin suhteen, koska tuntui että kaipaan jo jotain muuta, enkä nähnyt tulevaisuutta niin paljon nuoremman, lapsettoman playerin kanssa. Lopetettiin juttu hyvässä hengessä. Minulla on sen jälkeen ollut pari vakavampaa suhdetta. Tämä mies ei kuitenkaan missään vaiheessa ole jättänyt minua rauhaan. Välillä saattaa olla kuukauden pari hiljaa, mutta aina uudestaan lähestyy ja suunilleen hinnalla millä hyvänsä yrittää saada suhteen taas lentoon. En vastaa hänen viesteihinsä kuukausiin, olen blokannut häntä eri kanavista, mutta ottaa muuta kautta yhteyttä jonkun ajan päästä. Blokkaan sen takia etten halua että hän sekoittaa ajatuksiani, en siksi että ahdistuisin hänen viesteistään. Nyt aikaa on mennyt jo pari vuotta siitä, kun viimeksi tavattiin ja tänäänkin hän on yrittänyt vakuuttaa minua, että jos vaan suostun tapaamaan, niin hän pystyy kyllä antamaan ihan kaiken mitä tarvitsen. Vihjailee vakavammista aikeista, vaikka suhde aina pyöri täysin seksin ympärillä. Minä en suostu tapaamaan, koska minulla on orastava parisuhde. Blokkasin hänet nyt tästäkin kanavasta.
Minua on aina jossain määrin imarrellut hänen obsessionsa minua kohtaan, koska pidän häntä ihan valioyksilönä. Älykäs, hauska, menestynyt, herrasmies ja niin hyvännäköinen että kadulla en pystyisi katsomaan kohti. Minua hämää, että miten tuollainen mies voi olla niin kiinni minussa. Olen itsekin catch, mutta ihan eri elämänvaiheessa. Seksiä hän saa varmasti niin paljon kuin haluaa muualtakin. Meillä oli epätavallisen intensiivinen dynamiikka sängyssä, provosoitiin toisiamme kilpailuhenkiseen valtataisteluun, mikä oli ihan mahtavaa. Ja hän on aina sanonut, ettei ole koskaan tavannut minunlaista naista josta on vastusta, vaan hän on poikkeuksetta vienyt. Mutta silti. Onko tosiaan niin ihmeellistä että on nainen, joka osaa sängyssä myös viedä tuollaista jyrää? Ei kai tuo vaan voi riittää syyksi siihen, että jaksaa vuosia ottaa vastaan torjuntoja ja silti jahtaa minua? En käsitä miksi hän on niin sinnikäs. Olen kysynyt, mutten saa kunnon vastausta. Selittäkää please.
Ollaan molemmat pohjoismaalaisia, hän suunilleen 30 minä 40.
Kommentit (6)
Yritä nyt keksiä jotain uskottavampaa🤣
Kärsit myös lavertelusta, jankutuksesta.
Ei mies jaksa kuunnella.
Ei kukaan jaksa.
Sulla on erikoinen miesmaku ja viehtyt ulkkiksista. Bongasit inselin, joka ei saa naisia kotitanteireillaan, siksi epätoivoisena vonkaa seksiä sinulta.
Hän haluaa mieleistään seksiä ilmaiseksi. Ei siihen muuta syytä tarvita. Viesteillä pommittaminenkaan ei vaadi muuta kuin minuutin muutaman kerran päivässä, ja jos sillä onnistuu, palkinto on ruhtinaallinen.
Kärsit narsistisesta persoonallisuushäiriöstä sekä ylivilkkaasta mielikuvituksesta.