Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän avioliitto taitaa päättyä tähän ellen saa laihdutettua

Vierailija
23.08.2006 |

Olen lihonut kesän aikana valtavasti, vaatteet ei mene päälle ja mikä menee niin on sitten jotain hyvin venyvää sorttia. Naama on turvoksissa ja maha aivan valtava, vyötärönympärys oli yli sata kun mittasin. Mies selvästi inhoaa mun läskejä ja minäkyllä kanssa, kaikki vähäkin mikä oli nättiä niin on nyt tämän läskikerroksen alla. Ihmedieetteihin en pysty, enkä osaa päättää menenkö painonvartijoihin vai alkanko noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota. Oliko muuten täällä linkki siihen pv romppuun ilmaiseksi vai oliko se joku vitsi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis liitossa olevan muutakin kuin ulkonäkö

Vierailija
2/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon järkevämmät ohjeet - ja selvästi halvemmalla - saat esim keventäjistä

(www. keventajat. fi).

Myös karppidieetti on minusta turhan rajoittava. Harva jaksaa pitempään noudattaa ruokavaliota, jossa niin moni asia on kielletty. Joillekin se kyllä sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt tämän kesän aikana?

Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pariterapiaa!

Vierailija
5/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity nyt Keventäjiin, saat kuukauden kaupan päälle, eli 3+1 kolmen kuukauden hinnalla. Voit sitten jatkaa, jos haluat 4 kk päästä.

Älyttömän kätevä. Laskee kaiken puolestasi ja antaa aina viikoksi menun kaikkiin ruokiin ala Kati Nappa. Hyvää ruokaa, jota voi syödä koko perhe ja sinä laihdut!

Suosittelen!

T: Keventäjissä 1 kk ja 5 kg takana, kolme edessä!

Vierailija
6/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi kaunista ja hoikkaa on mennyt mennyt keskenään naimisiin ja toinen lihoaa muodottomaksi läskipalleroksi niin tyytyväisenäkö siinä pitää vieressä sitten hymyillä ja rakastaa sitä läskiä?

Mieheni ja minä molemmat lihoimme, kun aloimme seurustelemaan ja nyt olemme molemmat tehneet asialle jotain, tosin mieheni on vähentänyt liikuntaa jatkuvasti eikä ole oikein innostunut laihduttamisesta. Aivan varmana, kun olen päässyt takaisin omiin mittoihin ja jos mies ei ole niin saa läski lähteä! Joko mies laihduttaa ne läskit pois tai sitten kärrää läskinsä toiseen osoitteeseen.

Vierailija
7/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä itsekään tunne enää olevani sama ihminen kuin ennen, olen väsynyt ja kiukkuinen ja masentunut näiden kilojen takia. Sitäpaitsi tiedän mieheni pitävän naisista, jotka huolehtivat itsestään, enkä voi moittia. En usko että mieheni ottaisi avioeroa, mutta henkisesti ollaan jo erossa kun ei ole mitään muuta vipinää kuin viileä hyvänyönsuukko. Ja pizzalla ja makkaralla olen lihonut.

Vierailija
8/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät ja ihan ilmaiset sivut on osoitteessa kutri piste net. Lue ajatuksella, matskua on aika paljon, mutta se on tiukkaa asiaa. Siellä on myös keskustelupalsta, josta saa vertaistukea ja käytännön vinkkejä.

Kyllä se lähtee, kun muutat elämäntapojasi. Tsemppiä!

Vierailija
9/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos toinen kauniista ja hoikista pysyy hoikkana, mutta rumistuu iän myötä muuten nopeammin kuin toinen - siis jos sinä sattuisit olemaan se kauniina pysynyt?

Vierailija
10/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumistuminen on vähän eri asia kuin läskistyminen... Ihan tarkalleen en kyllä edes ymmärrä, että mitä kysyt.. Vai kysytkö mitään?

Jos toinen iän myötä rumistuu (ryppynee ja kulahtaa) ei sille kai kovinkaan paljon voi, kun kyse on VANHENEMISESTA, tosin senkin voi tehdä tyylikkäästi. Tietysti jos rupistuminen johtuu siitä, että ei huolehdi itsestään niin mielestäni voi odottaa kumppanilta, että tämä huolehtii itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän