Olen mies. Kysy jotain.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:58"]
Ja miten sitä penistä oikein runkataan? Joku mies täällä vasta totesi, että naiset voivat pysyä kaukana siitä hommasta kun eivät kuitenkaan osaa.
[/quote]
Kyllä se on helpointa hoidella itse..naiset on tuossa(kin) hommassa vaan haitoksi.
-ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:58"]
Ja miten sitä penistä oikein runkataan? Joku mies täällä vasta totesi, että naiset voivat pysyä kaukana siitä hommasta kun eivät kuitenkaan osaa.
[/quote]
Kyllä se on helpointa hoidella itse..naiset on tuossa(kin) hommassa vaan haitoksi.
-ap
[/quote]
Täh... tähän ollaan tultu... miehet haluaa mieluummin runkata
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:58"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Täh... tähän ollaan tultu... miehet haluaa mieluummin runkata
[/quote]
Miehille ei nykyään kelpaa yhtään mikään xD
Mitä arvostat naisessa? Luonteessa, tarkoitan.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:51"]
Leffamaku?
[/quote]
Hyvät draamat, klassikot
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:55"]
Pidätkö siitä kun nainen puristelee penistäsi sen ollessa naisen sisällä?
[/quote]
Totta kai. Ja paljon muustakin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:58"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Ei ole oikea ap. - ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:57"]
Montako naista oot kaatanut?
Minkälainen ääni sulla on?
Suosikki naiskirjailija?
Pitäisikö mamut ampua rajalle?
Kuinka kovaa olet ajanut moottoritiellä?
Thaimaa vai kaupunkiloma Euroopassa?
Milloin olet tapellut viimeksi?
[/quote]
Jätän kaatamisen muille. Esimerkiksi Markku Koivistolle. Mutta 30:n naisen kanssa olen ollut.
Matala ääni.
Rosa Liksom.
Mamuja ei pitäisi ampua rajalle. Eikä ketään muitakaan.
170-180 km/h.
Thaimaa. Ilman maksullisia.
Joskus 20 vuotta sitten...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:05"]
[/quote]
Rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta ja kohtuullisuutta.
35 v, 16 sm, 52 000 €/v. eikä oikein ole naisista kiinnostunut. Selvä tapaus: MAISTERI. Hän on koulusta päästyään mennyt hiukset hulmuten yliopistoon luullen pääsevänsä suureksi johtajaksi yhteiskunnassa. Paperit saatuaan maisteri on takaisin koulussa opena tai oppilaanohjaajana. Luulis potuttavan.
Ikä on kyllä 58 eikä 35. Molo on sieltä alapäästä; 11 sm. Palkkaluokka on oikein ilmoitettu. Ja miksei naiset kiinnosta? Zabadabaduu.. murkkupoikia on sormet täynnä... ... ja miks se tänne kirjoittaa?? Pojut ovat nyt kaukana kesälomilla. Luulis potuttavan.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:37"]
35 v, 16 sm, 52 000 €/v. eikä oikein ole naisista kiinnostunut. Selvä tapaus: MAISTERI. Hän on koulusta päästyään mennyt hiukset hulmuten yliopistoon luullen pääsevänsä suureksi johtajaksi yhteiskunnassa. Paperit saatuaan maisteri on takaisin koulussa opena tai oppilaanohjaajana. Luulis potuttavan.
Ikä on kyllä 58 eikä 35. Molo on sieltä alapäästä; 11 sm. Palkkaluokka on oikein ilmoitettu. Ja miksei naiset kiinnosta? Zabadabaduu.. murkkupoikia on sormet täynnä... ... ja miks se tänne kirjoittaa?? Pojut ovat nyt kaukana kesälomilla. Luulis potuttavan.
[/quote]
Hah :) Mitä oikein hourit? En ole maisteri. Koulutukseni kerroin ja kaiken muunkin rehellisesti.
Olen kyllä kiinnostunut naisista.
Mistä kukaan tietää oletko "rehellinen". Sehän on huijareiden titteli. Siksi mikään muukaan mainoksesi ei voi pitää paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:07"]
Mistä kukaan tietää oletko "rehellinen". Sehän on huijareiden titteli. Siksi mikään muukaan mainoksesi ei voi pitää paikkaansa.
[/quote]
Ei voi varmuudella tietääkään, mutta ei kannata myöskään aina heti epäillä, jos joku - tässä tapauksessa minä - kerron olevani rehellinen. - ap
Osaatko kertoa, miksi miehet eivät osaa ajatella pitemmän päälle? Käytännön asioissa?
Voisitko olla ystävä homoseksuaalin miehen kanssa?
Oletko osallistunut Gallup-Keksikää kysymyksiä- jättiketjuun?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:13"]
Osaatko kertoa, miksi miehet eivät osaa ajatella pitemmän päälle? Käytännön asioissa?
[/quote]
En valitettavasti ole oikea ihminen vastaamaan tuohon. - ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:24"]
Voisitko olla ystävä homoseksuaalin miehen kanssa?
Oletko osallistunut Gallup-Keksikää kysymyksiä- jättiketjuun?
[/quote]
Kyllä minulla on kaksi homoseksuaalista ystävää. En ymmärrä miksi ei voisi olla?
En ole osallistunut G-ketjuihin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:25"]Tosimies ei vauvalla hengaile. Eiks sua yhtään hävetä?
Olen tosimies (palomies), ja pyörin täällä useasti päivässä. Vituttaako?