HUOM ! espolainen pitkäaikaistyötön !
Töitä tarjolla omakotitalkkarina HETI. kysy lisää työkkäristä.
Kommentit (13)
Hahhaa, ihan kuin pitkäaikaistyttömiä kiinnostaisi työn tekeminen... Rahaa saa ilman että rasittaa itseään - jos ei saa työttömyyskorvausta niin toimeentulotukea voi hakea, koska tässä lusmujen luvatussa valtakunnassa ketään ei jätetä heitteille. Me hullut vaan käydään töissä ja rahoitetaan kaikenlaisten parasiittien eläminen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:48"]Hahhaa, ihan kuin pitkäaikaistyttömiä kiinnostaisi työn tekeminen... Rahaa saa ilman että rasittaa itseään - jos ei saa työttömyyskorvausta niin toimeentulotukea voi hakea, koska tässä lusmujen luvatussa valtakunnassa ketään ei jätetä heitteille. Me hullut vaan käydään töissä ja rahoitetaan kaikenlaisten parasiittien eläminen.
[/quote]
Monelle työttömälle esim paperimiehelle tuollainen Miesten Työ kyllä kelpaisi. Moni työtön on väärin koulutettu tai enemmän käytännön kuin koulutuksen perään, joten luulisi hakijoita olevan liikaakin tuollaisiin maalaisjärjellisiin hommiin.
Herrathan ne työt tekis, jos se herkkua olisi.
Miksi tieto ei ole te-palvelut.fi -sivuilla?
Onko talonmiehen työssä tarvitsema auto uudemman korimallin Yaris?
Jos on, voin laittaa hakemuksen.
Onko Espoossa työttömiä?
Te, jotka sanotte ettei kukaan pitkäaikaistyötön halua töitä, miten mantraanne mahtuu esim. se, että minä olen nyt vakinaisissa töissä vaikka olen ollut pitkäänkin välillä ilman? Olisinko töissä samassa paikassa jo kolmatta vuotta, jos en haluaisi olla töissä? Edellinen määräaikainen kesti vuoden, jos haluaisin olla työtön, olisin mennyt ansiosidonnaiselle, eikö niin? Eikä tätä paikkaa ole mulle työkkäri järjestänyt, vaan löytyi muuta kautta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:53"]
Onko Espoossa työttömiä?
Te, jotka sanotte ettei kukaan pitkäaikaistyötön halua töitä, miten mantraanne mahtuu esim. se, että minä olen nyt vakinaisissa töissä vaikka olen ollut pitkäänkin välillä ilman? Olisinko töissä samassa paikassa jo kolmatta vuotta, jos en haluaisi olla töissä? Edellinen määräaikainen kesti vuoden, jos haluaisin olla työtön, olisin mennyt ansiosidonnaiselle, eikö niin? Eikä tätä paikkaa ole mulle työkkäri järjestänyt, vaan löytyi muuta kautta.
[/quote]
Työkkärin tehtävänä ei ole järjestää työpaikkoja, kyllä se työtön ihan itse tekee hakemukset ja menee haastatteluun. Työkkäri välittää niitä työpaikkoja: Suomen suurin työpaikkoja ilmottava sivusto te-palvelut.fi on työkkärin oma sivusto. Ilman sitä työpaikkoja joutuisi etsimään monesta eri paikasta ja mikä tärkeintä: jokainen työkkärin sivuilta löytyvä työpaikka on ihan oikeasti olemassa eikä vain kalastele vuokrapalvelun listoille nimiä (no joo, poikkeuksia on, pari vuokrafirmaa ilmoittelee olemattomia paikkoja, mutta ne poistetaan heti, kun huomataan).
Eli kun katsot työpaikkoja te-palvelut.fi -sivulta, olet oikeastaan työkkärin asiakkaana.
Tälleen yleisesti ottaen eikö ole parempi tehä töitä? Saa enemmän kuin kelan 500€ (vuokrien tms. jlk) ja ei tartte istua perse homeessa siinä yksiössä? Töistä jää enempi käteen ja voi muuttaa isompaan kämppään..
Eikö lyhyt aikaistyöttämät kelpaa?
Eikö lyhyt aikaistyöttämät kelpaa?
UP !!