Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri 50 kilsan pyörälenkiltä

Vierailija
25.06.2021 |

Oli kyllä mahtava keli polkea.

Mites teillä muilla on juhannus sujunut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin eilen 40km ja tänä aamuna 53km. Ihan mahtava harrastus. Mulla on vuodessa tippunut paino 28kg.

Alapäässä ei mitään ongelmaa, kun satula on oikein ja oikeanlainen, oikealla korkeudella. Lisäksi käytän pyöräilyalushousuja, siis sellaisia pehmustettuja. Ei näy ulospäin, kun on shortsien alla.

Vierailija
22/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyn vasta iltaisin juoksemassa, kun on viileempää, vaikka se varmaan on kaikkia taiteensääntöjä vastaan. Päivällä liikun paikasta toiseen pyöräillen. Herkästi palavana pitää lotrata aurinkovoiteiden kanssa ja/tai verhoutua valkoisiin, ainakin paahteisimpina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni eilen mieheni kanssa puolet tosta

Hiekkatiellä metsässä oli huumaavat kesän tuoksut ....ja sitte uimaan ❤️

Vierailija
24/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajoin eilen 40km ja tänä aamuna 53km. Ihan mahtava harrastus. Mulla on vuodessa tippunut paino 28kg.

Alapäässä ei mitään ongelmaa, kun satula on oikein ja oikeanlainen, oikealla korkeudella. Lisäksi käytän pyöräilyalushousuja, siis sellaisia pehmustettuja. Ei näy ulospäin, kun on shortsien alla.

Onko nuo pyöräilyalushousut siis pyöräilyhousujen lisäksi vai joko tai? Olen itsekin aloitteleva pyöräilijä, mutta pyöräilytrikoista huolimatta tuntuu että tuollaisen 50km lenkin jälkeen on takapuoli hellänä.

Vierailija
25/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhana setämiehenä 48v   jos ajan nuita 50km lenkkejä kunnon vahdilla, niin pakko pitää yks tai kaks lepoa.

Mutta sunnuntai-ajeluin nuita voi ajaa jokapäivä lepposalla vauhdilla.

Ja tässä iässä riippuu jo paljon kuinka hyvin nukkunut yms.

Se yks pizza voi tuoda hankalan  olon muutamaksi päiväksi ja paras unohtaa treenit.

Miten kovaa yleensä ajetaan jos yksin ajetaan? 50 kilometriä kahdessa tunnissa?

Vierailija
26/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhana setämiehenä 48v   jos ajan nuita 50km lenkkejä kunnon vahdilla, niin pakko pitää yks tai kaks lepoa.

Mutta sunnuntai-ajeluin nuita voi ajaa jokapäivä lepposalla vauhdilla.

Ja tässä iässä riippuu jo paljon kuinka hyvin nukkunut yms.

Se yks pizza voi tuoda hankalan  olon muutamaksi päiväksi ja paras unohtaa treenit.

Miten kovaa yleensä ajetaan jos yksin ajetaan? 50 kilometriä kahdessa tunnissa?

Kyllä tuon lenkin jälkeen tekee hyvää pitää lepopäivä. Ihan kova on vauhti.

Vierailija
27/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin aamusella juoksulenkillä metsässä, juoksin seitsemän kilsan lenkin. Sitten hyppäsin pyörän satulaan ja hurautin pyörälenkin järven ympäri 75 kilsaa. Nyt takaisin mökillä, lämmitän saunaa ja menen kohta uimaan. Ajattelin uida n. parin kilsan lenkin ja sitten saunaan.

Sen jälkeen voisin siirtyä kamarin puolelle isäntää työstämään illan ratoksi.

Vierailija
28/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 100 km kävelylenkin aamulla koiran kanssa. Illemmalla pyöräilen vielä Helsingistä Kuusamoon mökille.

Vierailija
29/29 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vedän spandexit päälle ja lähen hullunkiilto silmissä runttaamaan, kiusallanikin ajan autokaistoilla vaikka pyörätie on viressä.

Mä oon tainnut nähdä sut tien päällä...

Joo olet varmaankin nähnyt mut, ja monet mun kaverit joiden kanssa survotaan vierekkäin koko kaistan leveydeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän