Onko muilla traumoja poliiseista?
Laitoin tänne omat kokemukset aiemmin, ne ärsyttivät joitain ja ketju poistettiin. En näe tarpeelliseksi tässä toistaa omia kokemuksiani enää, mutta haluaisin kuulla, onko muilla ahdistavia kokemuksia poliiseista?
Minä olen traumatisoitunut, siksi tällainen 40 - vuotias tavallinen perheen äiti ei luota Suomen poliisiin, vaikka järki sanoo, että suurin osa poliiseista on asiallisia ja ammattitaitoisia, mutta sydän ei kuuntele vaan pelkää.
Kommentit (22)
Toivottavasti tuleva Mieheni on poliisi😁👮♂️🚓
Eihän poliiseilla varmaankaan ole automaattisesti ammattitaitoa kohdata ihmisiä, jotka ovat esim shokissa tai muuten vaikeassa tilanteessa. Osa poliiseista kyllä on empaattisia ja lukevat tilannetta, mutta osa varmasti on töks-tökstyyppejä.
En usko että vuorovaikutus kuuluu koulutukseen, voimankäyttö kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei huonoja kokemuksia. Ne harvat kerrat, kun olen poliisin kanssa ollut tekemisissä, ovat olleet ihan mukavia ja leppoisia.
Lohduttavaa.
Ap
En nähnyt ketjua. Kerro huonot kokemuksesi.
En ole ollut poliisien kanssa tekemisissä paitsi yhden työjutun yhteydessä ja se tyyppi oli ainakin tosi ylimielinen ja tympeä.
Vierailija kirjoitti:
Haastoin riitaa portsarin kanssa ja tämä soitti poliisit jotka vei mut putkaan.
Ap
Minulta varastettiin useamman tonnin edestä koruja, kun eräs perushoitaja työskenteli luonani. Tämä tekijä uhkaili minua ja kertoi olevansa poliisikomisarion ex-vaimo, niin ettei rikosta tutkittaisi, jos uskaltaisin ilmoittaa siitä.. Ja oli ihan oikeassa. Tutkinta päätettiin 6:saa päivässä, mutta siitä ei ilmoitettu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huonoja kokemuksia. Ne harvat kerrat, kun olen poliisin kanssa ollut tekemisissä, ovat olleet ihan mukavia ja leppoisia.
Lohduttavaa.
Ap
Miksi sinä sitten kysyit? Ehkä kannattaisi kysellä miten tyypit on hoitaneet traumojaan, ja mikä auttaisi.
Ei poliiseista vaan vartijoista on 1 kamala kokemus.
Poliisien kersat saavat tehdä mitä vaan ja villaisella painetaan.
Mä sanoin kuinka oon rikosten kohde mutta ne meni sitten siihen mukaan ja niillä hirveillä hanskoillaan raapi mun ihoni ihoon tuli kauheet naarmut ja sitten kun ei puututa rikoksiin vaan päinvastoin mennään siihen mukaan niin silloin annetaan oikeen kuvan kanssa tehdä niitä rikoksiansa ja tuollaisten pitäis muka vielä auttaa mutta käytännössä ei niin ei sellaisiin voi silloin luottaa ja ainoastaan itse voi puolustaa itseään kun kukaan muu ihminen ei välitä vaan päinvastoin se on huomattu.
Minä sain apua poliisilta lapseni koulukiusaamiseen ja kiusaaminen saatiin loppumaan. Tästä suuri kiitos poliisin Ankkuri-tiimille. Arvostus nousi poliiseja kohtaan, hoitivat niin ammattitaidolla lapseni asian. Ja toivottua tulosta tuli.
Ei ole huonoja kokemuksia eikä traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain apua poliisilta lapseni koulukiusaamiseen ja kiusaaminen saatiin loppumaan. Tästä suuri kiitos poliisin Ankkuri-tiimille. Arvostus nousi poliiseja kohtaan, hoitivat niin ammattitaidolla lapseni asian. Ja toivottua tulosta tuli.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastoin riitaa portsarin kanssa ja tämä soitti poliisit jotka vei mut putkaan.
Ap
Väärä ap.