Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla traumoja poliiseista?

Vierailija
25.06.2021 |

Laitoin tänne omat kokemukset aiemmin, ne ärsyttivät joitain ja ketju poistettiin. En näe tarpeelliseksi tässä toistaa omia kokemuksiani enää, mutta haluaisin kuulla, onko muilla ahdistavia kokemuksia poliiseista?
Minä olen traumatisoitunut, siksi tällainen 40 - vuotias tavallinen perheen äiti ei luota Suomen poliisiin, vaikka järki sanoo, että suurin osa poliiseista on asiallisia ja ammattitaitoisia, mutta sydän ei kuuntele vaan pelkää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonoja kokemuksia. Ne harvat kerrat, kun olen poliisin kanssa ollut tekemisissä, ovat olleet ihan mukavia ja leppoisia.

Vierailija
2/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset on huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisauden pelko on poliisin alku

Vierailija
4/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuleva Mieheni on poliisi😁👮‍♂️🚓

Vierailija
5/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän poliiseilla varmaankaan ole automaattisesti ammattitaitoa kohdata ihmisiä, jotka ovat esim shokissa tai muuten vaikeassa tilanteessa. Osa poliiseista kyllä on empaattisia ja lukevat tilannetta, mutta osa varmasti on töks-tökstyyppejä.

En usko että vuorovaikutus kuuluu koulutukseen, voimankäyttö kylläkin.

Vierailija
6/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huonoja kokemuksia. Ne harvat kerrat, kun olen poliisin kanssa ollut tekemisissä, ovat olleet ihan mukavia ja leppoisia.

Lohduttavaa.

Ap

Vierailija
7/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt ketjua. Kerro huonot kokemuksesi.

Vierailija
8/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut poliisien kanssa tekemisissä paitsi yhden työjutun yhteydessä ja se tyyppi oli ainakin tosi ylimielinen ja tympeä.

Vierailija
9/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastoin riitaa portsarin kanssa ja tämä soitti poliisit jotka vei mut putkaan.

Ap

Vierailija
10/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole.

Vierailija
11/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta varastettiin useamman tonnin edestä koruja, kun eräs perushoitaja työskenteli luonani. Tämä tekijä uhkaili minua ja kertoi olevansa poliisikomisarion ex-vaimo, niin ettei rikosta tutkittaisi, jos uskaltaisin ilmoittaa siitä.. Ja oli ihan oikeassa. Tutkinta päätettiin 6:saa päivässä, mutta siitä ei ilmoitettu minulle.

Vierailija
12/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa.

Ap

Miksi sinä sitten kysyit? Ehkä kannattaisi kysellä miten tyypit on hoitaneet traumojaan, ja mikä auttaisi.

Vierailija
13/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on ystävä

Vierailija
14/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliiseista vaan vartijoista on 1 kamala kokemus.

Vierailija
15/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien kersat saavat tehdä mitä vaan ja villaisella painetaan.

Vierailija
16/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin kuinka oon rikosten kohde mutta ne meni sitten siihen mukaan ja niillä hirveillä hanskoillaan raapi mun ihoni ihoon tuli kauheet naarmut ja sitten kun ei puututa rikoksiin vaan päinvastoin mennään siihen mukaan niin silloin annetaan oikeen kuvan kanssa tehdä niitä rikoksiansa ja tuollaisten pitäis muka vielä auttaa mutta käytännössä ei niin ei sellaisiin voi silloin luottaa ja ainoastaan itse voi puolustaa itseään kun kukaan muu ihminen ei välitä vaan päinvastoin se on huomattu.

Vierailija
17/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain apua poliisilta lapseni koulukiusaamiseen ja kiusaaminen saatiin loppumaan. Tästä suuri kiitos poliisin Ankkuri-tiimille.  Arvostus nousi poliiseja kohtaan, hoitivat niin ammattitaidolla lapseni asian. Ja toivottua tulosta tuli.

Vierailija
18/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonoja kokemuksia eikä traumoja.

Vierailija
19/22 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain apua poliisilta lapseni koulukiusaamiseen ja kiusaaminen saatiin loppumaan. Tästä suuri kiitos poliisin Ankkuri-tiimille.  Arvostus nousi poliiseja kohtaan, hoitivat niin ammattitaidolla lapseni asian. Ja toivottua tulosta tuli.

👍

Vierailija
20/22 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastoin riitaa portsarin kanssa ja tämä soitti poliisit jotka vei mut putkaan.

Ap

Väärä ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi