Tykkäsitko Duran Duranista nuorena?
Kommentit (32)
Mullakin oli Duran Duranin pinssit ja myös Culture Clubin ja Kim Wilden.
Nickin kanssa oltaisiin pienenä ”seukattu”, ja myös Simonin ”jos olis ihan pakko”.
Juuri muistin nuo jutut - kaikkea sitä 🙄
Tykkäsin, oli julisteita seinällä. Olen vuosimallia -73.
Tykkäsin kovasti. Seinät oli täynnä Durtsin julisteita.
Olin Duran Duran fani, hengitin Duran Durania. Minulta löytyy alkuperäinen vinyyli Rio albumi ja muitakin. Pinssit oli takissa ja muutenkin tyyli kopioitu. Olen kuunnellut nyt tänä kesänä Duran Duran Rio levyä netistä ja paljon......nuoruus tullut kivasti mieleen. Ai että, oli siinä 80-luvussa vain jotain, mitä ei ole nykyään enää.
Nainen52
Tykkäsin, DD oli suurin fanitukseni kohde aikanaan ja joskus kuuntelen joitain biisejä edelleen. Mulla oli myös pinssejä takki täynnä ja kaikki ulkomaiset musalehdetkin piti ostaa aina. Oi että! N49
Itse asiassa en! Olin ehkä hiukan liian nuori silloin. Fanitin enemmän Dingoa siihen aikaan. Vasta tällä vuosituhannella Duran Duran on alkanut kuulostaa törkeän hyvältä ja juuri 80-luvun soundit sieltä nousevat esiin.
Itse löysin Duran Duranin tuotannon ja hienouden vasta 2000-luvun puolella. Kasaribändien kermaan oikeutetusti lukeutuva yhtye, jolla on monipuolinen diskografia. Omia lemppareita esimerkiksi A View to a kill, Hungry like the wolf ja Come Undone.
Nehän oli oikeasti tiukka bändi vaikka maine muka oli sellainen poikabändimainen...
Apua, nyt selvisi, mitä tämä käsittämätön DD -fanitus on... Alitajuntanne johtaa teidät samaan kirjainyhdistelmään, arvon leidit...
Duran Duran = Damiano David
Hungry like the wolf, Girls on film, Save a prayer, Rio, The chauffeur ja sit vaikka All that she wants is. Omistan edelleen c-kasetin ja cd:n Riosta.
En ole ikinä voinut sietää sen laulajan ääntä.
Simon Le Bon <3