Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaapa TikTok-asiassa

Vierailija
25.06.2021 |

Olen katsellut pari tuntia erään sukulaisnuoren TikTok-videoita. Koska en ole rekisteröitynyt, en pääse näkemään kommentteja. Kiinnostaa se, mitä hänen 150 000+ seuraajaansa hänen jutuissaan näkevät. Minä en ihan tajua.

Katsojalaumassa tietysti hukkuu massaan, mutta kyllä hän oman sukunimensä huomaa, jos se osuu näkökenttään. Miten on? Jos katson hänen videoitaan rekisteröityneenä, näkeekö hän minun käyneen nuuskimassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe.

Vierailija
2/3 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma elementissään kirjoitti:

No ei näe.

Niin minä arvelinkin, mutta toisaalta taas. Kiitos vastaamisesta. :)

t. Täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä täti on tutustunut TikTokin suomenkieliseen antiin perusteellisesti. Ajattelin ensin, että koska sukulaispoikani (18 v.) filmeissä ei ole päätä eikä häntää, hänen valovoimaisuutensa varmaan selittää valtavan seuraajamäärän. Ei selittänyt.

Tänä aamuna katselin tuorein silmin muiden videoita. Taidan olla hieman arjesta vieraantunut. Onko "v***u" tosiaan näin olennainen osa nykykielenkäyttöä? Onko pyllyn näyttäminen "telkkarissa" tärkeäkin osa ihmiselämää? Kannattaako taustapeilistä näkyviä poliisivilkkuja oikeasti ryhtyä kuvaamaan?

Tekisi mieli sanoa, että ei minun sukupolveni olisi tällaisesta innostunut, mutta siellä ne viisikymppiset tekevät ihan samaa kuin teinit. Vielä isommilla koneilla.

Oletteko te juhannuspäivän aamuna AV-palstaa selailevat koskaan tuottaneet sisältöä TikTokiin? Jos nuorisonne on, mitä he ovat kuvanneet ja mitä mieltä te siitä olette?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan