Jännä miten ihmiset vanhenevat
Jotenkin järkkyä katsoa kuinka vanhoilta nykyään näyttävät nuoruuteni idolit, jos ovat enää hengissä. Itse kuitenkin pysyy vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen nuorekkaana ja säihkyvänä.
Ihme homma.
Kommentit (28)
Ystäväni totesi joskus yhteisestä ystävästämme ja minusta, että oli mielenkiintoista seurata, kuinka vanhenimme.
Väite oli mielestäni koominen, koska me kaikki vanhenimme - myös hän.
Omaa peilikuvaa ei osaa seurata samalla lailla kuin muiden ulkonäköä, koska itsensä näkee joka päivä.
Siinä vaiheessa tietää olevansa vanha, kun monet toteavat, ettei "sinusta ikinä uskoisi, että olet yli x-vuotias."
Suomennos: kyllä uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammoilta kysellään vielä eläkeiän kynnykselläkin paperit Alkossa. On siis kyllä ihme tuo muiden vanhaantuminen.
Ruttuiset ja silavoituneet setämiehet uskovat, että parikymppiset tytöt ovat kiinnostuneita heistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kyllä tämä vanheneminen! Naiset rupsahtaa ja miehet senku komistuu! Mitä virkaa on vanhalla akalla?
Jos haluaisin ryppyisen silavatynnyrin, niin vanhat miehet kiinnostaisivat.
Enpä tahdo.
Menkää silmien yläluomileikkaukseen niin kummasti nuorennutte vuosikymmeniä. Tai en tiedä teistä - minulle vain kävi näin näköjään ja olen jo vanha mummeli.
Omaa ja ihmisten, joita näkee päivittäin, vanhenemista ei juurikaan huomaa.
Kun olin luokkakokouksessa, opiskelutovereideni kanssa, hämmennyin, kuinka vanhoiksi ihmiset olivat tulleet vain 20 vuoden aikana. Johtui vain siitä, että se 20 vuotta tuli näkyviin yhdessä yössä. Koski tietysti myös minua, vaikken itse asiaa samalla tavalla koekaan/havaitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kyllä tämä vanheneminen! Naiset rupsahtaa ja miehet senku komistuu! Mitä virkaa on vanhalla akalla?
No sehän vasta onkin kaikkein upein virka olla vanha akka.
Vierailija kirjoitti:
Menkää silmien yläluomileikkaukseen niin kummasti nuorennutte vuosikymmeniä. Tai en tiedä teistä - minulle vain kävi näin näköjään ja olen jo vanha mummeli.
En mene muuta kuin siinä tapauksessa jos alkaa näköä haittaamaan. Ulkonäkö ei ole enää ykkössijalla. Puoliso on ja kelpaan hänelle ilman turhia kauneusoperaatioita.
Täällä mammoilta kysellään vielä eläkeiän kynnykselläkin paperit Alkossa. On siis kyllä ihme tuo muiden vanhaantuminen.