Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä miten ihmiset vanhenevat

Vierailija
25.06.2021 |

Jotenkin järkkyä katsoa kuinka vanhoilta nykyään näyttävät nuoruuteni idolit, jos ovat enää hengissä. Itse kuitenkin pysyy vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen nuorekkaana ja säihkyvänä.
Ihme homma.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ikääntyminen ahdistaa, mutta se on kuitenkin luonnollinen prosessi. Jopa sinä vanhenet ja sitten delaat. Näin käy meille kaikille.

Vierailija
2/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan pysyväsi säihkyvänä. Muut voivat olla eri mieltä.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Muusikkous ja laulaminen varmastikin antaa hyvää energiaa ja vähemmän sairastavat kun peruutukset on harvinaisia. Harmaata on tullut ja vähän nivelet nasksuu, mutta pää on iloinen lapsi.

Vierailija
4/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan jännää!

Oletko lapsi?

Vierailija
5/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole koskaan ymmärretty huumoria. 🙄

Vierailija
6/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ajattelin noin, kunnes alkoi vaihdevuodet:( Vanhenemista ei voi mitenkään estää ja lopulta hyväksyin, että keskityn muuhun kuin ulkonäköön pelkästään ja osaan iloita nuorempien kauneudesta yms.

Vierailija
7/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Muusikkous ja laulaminen varmastikin antaa hyvää energiaa ja vähemmän sairastavat kun peruutukset on harvinaisia. Harmaata on tullut ja vähän nivelet nasksuu, mutta pää on iloinen lapsi.

Muusikot ovat aika ahdistuneita, masentuneita ja herkkiä usein. Iloinen lapsi -luonteiset ihmiset tekevät jotain normaalimpaa. Toki laulaminen ja soittaminen myös auttavat ahdistukseen ja antavat yhteisyyden kokemuksia toisten kanssa ym.

Vierailija
8/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on nähdä vuosikymmenten jälkeen nuoruuden kaverit. Miten niistä niin mummoja ja pappoja on tullut?😀 Sen tosin olen huomannut, että sisin on säilynyt hyvin monella. Veijari on veijari edelleen, taiteilija-boheemi pilkahtelee tasaantuneen aikuisuuden alta jne. Nuoren luulin, että ihminen muuttuu täysin toisenlaiseksi ihmiseksi ikääntyessään. Onneksi tämä luulo ei pidä paikkaansa😊

Vierailija
9/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kyllä tämä vanheneminen! Naiset rupsahtaa ja miehet senku komistuu! Mitä virkaa on vanhalla akalla?

Vierailija
10/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kyllä ihmetyttää tuo samanikäisten naisten rupsahtaminen. Itse vaan komistuu ja naiset muuttuvat löysiksi ja riippuviksi.

Vierailija
11/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kyllä tämä vanheneminen! Naiset rupsahtaa ja miehet senku komistuu! Mitä virkaa on vanhalla akalla?

On minulla vakituinen virka kunnan hommissa. Piian virkaa parisuhteessa en enää halua ja pussin tyhjennyspaikan luovutan mielummin nuoremmalle.

Vierailija
12/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa muuta. Tällä palstalla oli eräs ketju jokn aika sitten missä eräässä kommentissa puitiin että onko missään maassa  koskaan saatu jopa kauppojen ja muiden välttämättömyys toimintojen sulkua saatu toimivasti toteutettua.... Vastasin kommentiin, että onhan ainakin Pohjois-Koreassa ja Venezuelassa saatu "onnistuneesti" täyssulkua toteutettua. Luulin että ilmiselvä vitsiksi tarkoitettua viesti olisi toiminut, ja viestin ironisuus olisi ollut selvääkin selvempi, mutta monet raivosivat minulle, että mene niihin "ihannevatioihisi" sitten!

Vierailija
13/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jännän äärellä. Katsoppa itseäsi peilistä huomenna.

Vierailija
14/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa muuta. Tällä palstalla oli eräs ketju jokn aika sitten missä eräässä kommentissa puitiin että onko missään maassa  koskaan saatu jopa kauppojen ja muiden välttämättömyys toimintojen sulkua saatu toimivasti toteutettua.... Vastasin kommentiin, että onhan ainakin Pohjois-Koreassa ja Venezuelassa saatu "onnistuneesti" täyssulkua toteutettua. Luulin että ilmiselvä vitsiksi tarkoitettua viesti olisi toiminut, ja viestin ironisuus olisi ollut selvääkin selvempi, mutta monet raivosivat minulle, että mene niihin "ihannevatioihisi" sitten!

Se johtuu yleistiedon heikkoudesta, siitä ettei seurata maailman tapahtumia ja historia on tylsää ja tarpeetonta. 

Vierailija
15/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on se,miten nopeasti se tapantuu 40 ikävuodesta eteenpäin. Kuuskymppisenä jo ihan rusinoita.

Vierailija
16/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kyllä ihmetyttää tuo samanikäisten naisten rupsahtaminen. Itse vaan komistuu ja naiset muuttuvat löysiksi ja riippuviksi.

Hmm, jospa herra kurkkaisi sinne alakertaan. Vai eikö selkä taivu? 😁

Vierailija
17/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heitä se vanha akka sitten pois. Voi tosin olla, että ne nuoremmat naiset eivät kuitenkaan näe komeuttasi samalla tavalla kuin sinä itse, joten siihen kannattaa varautua.

Vierailija
18/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut vanhenee, minä en.

Vierailija
19/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jospa herra kurkkaisi sinne alakertaan. Vai eikö selkä taivu? 😁

Peilin kautta näkee, että sama veijariheijari siellä lymyilee kuin ennenkin. Keski-ikäisellä naisella etureppu on rumaa läskiä, miehellä sitä kutsutaan elintasoksi ja karismaksi ( kunhan nyt ei tarvitse kottikärryillä mahaa kuskata).

Vierailija
20/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan jännän äärellä. Katsoppa itseäsi peilistä huomenna.

Herättyäni oli joku säätänyt peilin väärin mutta jo puolikas pullo valkkaria sai peilin pahimmat vääristymät korjautumaan. Kunhan juon toisenkin puolikkaan olen taas se sorja juhannusneito jota kaikki miehet teinistä vaariin liehittelevät.